Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Nowy rozkład on-line PKP PLK i śledzenie połączeń
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Panowie.

Przepraszam jeśli umieściłem w złym miejscu, i proszę o ewentualne przeniesienie...

PKP PLK umieściło nowy rozkład jazdy on-line z możliwością podglądu aktualnego miejsca w którym znajduje się pociąg. Sprawdzałem dzisiaj i nawet się poruszają te pociągi na mapie, nie miałem tylko możliwości sprawdzenia "realności" lokalizacji pociągu. Pewnie sprawdzę na dniach. Dodatkowo można podpatrzeć z jakiego peronu / toru ma odjechać pociąg oraz jego numer i przewoźnika.

Wyszukiwanie połączeń

Według mnie ciekawa mapa, pytanie jak z realnością (danych) która bywa w PKP / PR / innych niska. Okaże się jak wybiorę się na dworzec :-).

Pozdrawiam
sm31-131
Położenie pociągu na mapie a w rzeczywistości odbiegają od siebie, potrafią się teleportować a do tego jest tylko część.
Może to tylko błędy wieku dziecięcego. ogolnie fajna sprawa. jeszcze towarowe poprosimy Wink
DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie.
Ale o jakich drużynach mówisz? O tych w danym pociągu?
DamianT, o drużynach konduktorskich oczekujących na pociąg.
To nie mogą sie dowiedzieć z nastawni? Pytam, nie znam się.
DamianT, oczywiście jest cała lista telefonów do wydzwonienia, tylko dyżurni mają ważniejsze sprawy niż szukanie czyjegoś pociągu.
A jaki problem zadzwonić na którąś zadupiastą stację i zapytać czy pociąg już przejechał/za ile przejedzie?
rustsaltz, tu nie chodzi o problem z tym związany. W ten sam sposób można powiedzieć po co husarze skoro cześkiem też da rade jechać, po co elektroniczne wyświetlacze skoro na klapakach mamy to samo. Chodzi o komfort i nie zawracanie dupy innym.
Poznanski_mech napisał(a):DamianT, oczywiście że to faza testów, jednak nie zmienia to faktu że w chwili obecnej w przypadku opóźnienia pociągu drużyny nie mają najmniejszego pojęcia gdzie się znajduje ten pociąg i ile wynosi opóźnienie.

Nie do końca. Jest jeszcze http://infopasazer.intercity.pl/ . O ile opóźnienia czasami nie są tam odnotowywane, to na 100% wiadomo jaką stację przejechał dany pociąg. W tym przypadku jedynie na CMK można nie wiedzieć, gdzie mniej więcej jest pociąg.

Nadal jednak nie stosuje się najbardziej skutecznego sposobu jaki zastosowały pewne PKSy już dawno czyli GPS...
Infopasazer jest malo skuteczny dla pospiechow i kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazdu, dlategonie nadaje sie do lokalizacji pociagu (podobnie jak SWDR). Nawet sygnal GPS potrafi zglupiec, dlatego nadal najskuteczniejszy jest "telefon do przyjaciela" Big Grin
Zgadza się. Sam niedawno miałem taką sytuację w Katowicach, gdzie czekałem na pociąg KŚ do Częstochowy. IP pokazywał, że skład już dawno wyjechał z Katowic, a w rzeczywistości miał 40 minut opóźnienia i jeszcze nie dojechał do Tychów.
Także Poznanski_mech, jak widać są nowoczesne rozwiązania, tylko kolejarze muszą zacząć używać ich należycie.
DamianT, o jakich nowoczesnych rozwiązaniach mówisz?
rustsaltz napisał(a):Infopasazer jest [...] kompletnie "oslepiony" gdy dyzurny nie wprowadzi odjazdu
A czy to nie jest psim obowiązkiem dyżurnego?
Stron: 1 2