Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Intercity - wymiana biletu (zwrot)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Panowie Panie
Proszę o informacje w jaki sposób dokonać zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego wymiany biletu na tej samej trasie zakupionego przez Internet ,chodzi mi zwrot za niewykorzystany bilet
Bilet zakupiony w Internecie można tylko tam go zwrócić. Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócić. Jednak warto napisać maila na adres <!-- e --><a href="mailto:reklamacje@intercity.pl">reklamacje@intercity.pl</a><!-- e -->
pitagoras23 napisał(a):Jeśli minął termin wyjazdu, a nie został wykorzystany to nie da się go już raczej zwrócićl
Jestes pewny? Pkt 22 Intercity FAQ mówi
Cytat:Wniosek, dotyczący zwrotu należności za niewykorzystane bilety internetowe, należy złożyć nie później, niż przed upływem jednego roku od dnia wykonania przewozu, a gdy przewóz nie został wykonany - od dnia, kiedy miał być wykonany
Oczywiście to zależy od interpretacji warunku "przewóz nie został wykonany" - czy chodzi o to że pociąg w ogóle nie odjechał, czy że pasażer nie wsiadł do pociągu.
Bilety internetowe są skanowane, więc jeśli konduktor by nie odbił biletu to wtedy można chyba stwierdzić, że przewóz nie został wykonany.