Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [SKM Trójmiasto] Przetarg na 2 EZT-y
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Tak samo mówiło wcześniej. A ile czasu zajęło im zmodernizowanie części jeżdżących kibli...
Trochę wolno idą im inwestycje taborowe.
Z tego co mi wiadomo to jutro do SKM przyjadą Impulsy.
Przez najbliższe dni będą testowane przez pracowników przewoźnika. Nie znam dokładnych godzin i dat testów, udało mi się tylko uzyskać informacje że 4 marca wyjdzie jako pociąg służbowy po 9:00 z Cisowej do Gdańska po linii 250. Do Gdańska dotrze o 9:57 po czym o 10:30 wróci do Cisowej po linii 202.
Gdyby chciał ktoś szczegółowy rozkład to proszę o informację.
Test Trójmiejskiego Impulsa wykonany przez portal Trojmiasto.pl :

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Now ... 9485.html#
"Szanowni dziennikarze" zrobili z siebie ekspertów d/s kolei.
Krytykują za niski podest w Impulsie tymczasem peron 4 i 5 w Gdańsku Głównym jest niższy niż 960 mm nad pgs. Na peronie 3 i na większości peronów linii 250 będzie pasować idealnie.
Krytykują że stopnie od drzwi przy drzwiach są nierówno z peronem, tymczasem na większości peronów znowu nie będą potrzebne gdyż próg od drzwi jest na wysokości 960 mm na pgs.
Krytykują nawet brak osłon na sprzęgi. Kurczak, pytam się po co one? Żeby życie rewidentom utrudniać? Te składy w przypadku zakupu kolejnych będą co chwilę rozłączane albo jeżeli złączane z innymi. Rewidenci maja te osłony na plecach nosić i bawić się w ich ponowny montaż?

pasqudek

rup23, A oslony nie moga byc czescia skladu i chowac/wysuwac sie?
Pewnie mogą, nie pomyślałem o tym.
Tylko zwróć uwagę że w warunkach SKM czasem na obrót jest kilka minut. Zimą jak przymarzanie taka osłona to pociąg nie pojedzie bo nie będzie można połączyć składów. Serio jest to tak potrzebny gadżet? Im więcej takich dodatków niekoniecznie pierwszej potrzeby tym większa szansa że coś nawali.

pasqudek

rup23, Owszem, nie musza dodawac. A tak z ciekawosci. Czy w jakims stopniu nie wplywa tez to na aerodynamike skladu, osiagi, zuzycie energii elektrycznej, rozlozenienie ew.energii przy zderzeniu?
Myślę że na aeordynamikę na pewno, ale czy zaoszczędzenie kilku groszy i estetyka są tak bardzo potrzebne w tej kwestii. Jak dla mnie nie.
Co do rozłożenia energii przy zderzeniu. Podejrzewam że osłona jest tak niezbędna przy zderzeniu jak plastikowa osłona kasku. Wink
Po prostu szukanie dziury w całym. Darty ostatecznie jeżdżą bez osłon i njkt nie robi z tego afery. Wink
Perspektywa najbliższych zmian w SKMT :

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75995.html
Miałem przyjemność przejechać się Impulsem jadąc do pracy, na szybko moje plusy i minusy:

+ świetne wyciszenie ( w porównaniu z EN57Tongue)
+ jakość wykonania
+ nowoczesność i 'dizajn' środka
+ wygląd zewnętrzny

- bardzo wąsko w środku, dosłownie jak w tramwaju
- mało miejsca do siedzenia i do stania
- twarde zagłówki (może z biegiem czasu się zmiękczą ;P)

Niewątpliwie dla woj. pomorskiego nowe Impulsy to wielkie wow! Faktycznie, jeśli chodzi o wygląd są piękne. Mankamentem może być podróż w godzinach szczytu gdzie ludzie będą się gnieść jeszcze bardziej niż śledzie. Cóż... czas pokaże....


Niewątpliwie w końcu mamy świeżość taborową jeśli chodzi o SKM w Trójmieście.
SKM stwierdziło że Impusy nie są ciasne, góra zawsze wie lepiej :-P Swoją drogą dziwię się że nie zastosowano układu siedzeń jak w metrze, który rzekomo nie miał by zastosowania w SKM :->
SKM łączy nowe pociągi w jeden skład

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/SKM ... 02865.html
Stron: 1 2