Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: PKP Cargo nowym partnerem Ruchu Chorzów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Gdzieś po forum walał się temat, że PLK daje swoim pracownikom smycze. Cargo poszło krok dalej...

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... orzow.html

Cytat:Z perspektywy dużego pracodawcy wiemy, jak ważna w funkcjonowaniu takich firm jak PKP Cargo jest praca zespołowa, wytrwałość, ambicja
Panie Rzeczniku, pan to wklei do książek zarządzeń i przekaże na odprawach...

Cytat:Nowy partner klubu chce także, aby współpraca z Ruchem Chorzów pozytywnie wpływała na integrację całego regionu. - Emocje piłkarskie zamiast dzielić, mogą łączyć wszystkich mieszkańców regionu, budować dobrą atmosferą - zapewnia dyrektor Kuk.
Już widzę te dzikie tłumy kibolstwa robiące przysłowiowego "misia" po meczu, zamiast dewastować tramwaj.

Nie chcę wiedzieć, ile Cargo dołoży do tego interesu, ale obawiam się, że każdy grosz to za dużo dla firmy, która nie potrafi zainwestować w myjkę i środki do odgrzybiania klimatyzacji. Bo przecież zarzygany ET42, który wygląda jak żywcem wyjęty z wielkiego pieca nie wpływa na wizerunek firmy.
Może Cargo będzie wozić węglarkami kibiców Ruchu na mecz? A może i samych zawodników? :-P
A Pogoni Lwów już nie sponsorują?
Każda decyzja o sponsorowaniu sportu przez spółki państwowe, to decyzja czysto polityczna.

Z mojego (siatkarskiego) podwórka mamy firmy między innymi: PGE, Lotos, Tauron, Jastrzębska Spółka Węglowa, ZAK, ZCh Police itp. itd. Także to nic nowego.
Czyli jak tylnymi drzwiami wyprowadzić pieniądze z (częściowo) państwowej firmy.
Będąc na meczu Pogoni Szczecin przy wymienianiu sponsorów przed meczem też na to zwróciłem uwagę.
Partner główny (jedyny): Zakłady Chemiczne „Police”
Partner strategiczny: miasto Szczecin
Partnerzy wiodący: Polska Żegluga Morska, Zarząd Portu Szczecin-Świnoujście
Partnerzy: Żegluga Polska, Szczecińska Energetyka Cieplna, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Uniwersytet Szczeciński, Zakład Wodociągów i Kanalizacji.
Afrika_Bambaata napisał(a):Może Cargo będzie wozić węglarkami kibiców Ruchu na mecz? A może i samych zawodników? :-P

W zasadzie pomysł nie jest głupi, PKP Cargo posiada przecież licencje na przewozy pasażerskie. Gdyby na tym miało polegać partnerstwo to nie byłoby to wcale takie głupie
rustsaltz napisał(a):Czyli jak tylnymi drzwiami wyprowadzić pieniądze z (częściowo) państwowej firmy.

To nie jest takie proste. Kluby muszą pisać sprawozdania z przebiegu sponsoringu. Podawać wszelkie dane ile firma X była reklamowana we wszelakich mediach itp. Nie wiem jak jest w Piłce Nożnej, ale w siatkówce często czas reklamowy w telewizji, w którym eksponowane są nazwy i loga tych firm są dużo tańsze niż gdyby owa firma chciała wykupić sobie czas reklamowy bezpośrednio w Tv czy innym nosniku.

A co do politycznych decyzji, to w innym temacie wspominałeś coś o wyborze polityków Wink W tych rejonach wybrali sobie dobrych, to mają dobre drużyny Wink
DamianT napisał(a):To nie jest takie proste. Kluby muszą pisać sprawozdania z przebiegu sponsoringu.
A ilu pasibrzuchów przy tym żyje to już inna kwestia Tongue

No i po co takiej firmie jak Cargo reklama na stadionie? Chyba żeby kibol z Siemców albo innych Szopienic wiedział, że otwiera wagon firmy, która sponsoruje jego "ukochany klub".
rustsaltz napisał(a):No i po co takiej firmie jak Cargo reklama na stadionie?

Dlaczego ograniczasz reklamę do stadionu? Ta reklama będzie widoczna w telewizji.
Damian T napisał/a
Cytat:Dlaczego ograniczasz reklamę do stadionu? Ta reklama będzie widoczna w telewizji.
Tylko na jakim programie? Jak na razie Ruch Chorzów nie osiąga wyników dających szanse na dużą widownię by reklama miała sens. Na obecną chwilę reklama w telewizji będzie obecna kilka minut i to w telewizji regionalnej podczas relacji z meczu. Nie jest to dobra pora na reklamę a widownia też znikoma. Lepiej wykupić normalną reklamę. Chyba że wracamy do "komuny" i firmy będą finansować kluby sportowe. A zapłacą za to pracownicy.

[ Dodano: 2014-08-21, 10:36 ]
Damian T napisał/a
Cytat:Dlaczego ograniczasz reklamę do stadionu? Ta reklama będzie widoczna w telewizji.
Tylko na jakim programie? Jak na razie Ruch Chorzów nie osiąga wyników dających szanse na dużą widownię by reklama miała sens. Na obecną chwilę reklama w telewizji będzie obecna kilka minut i to w telewizji regionalnej podczas relacji z meczu. Nie jest to dobra pora na reklamę a widownia też znikoma. Lepiej wykupić normalną reklamę. Chyba że wracamy do "komuny" i firmy będą finansować kluby sportowe. A zapłacą za to pracownicy.
DamianT napisał(a):Dlaczego ograniczasz reklamę do stadionu? Ta reklama będzie widoczna w telewizji.
Ale po co takiej firmie jak Cargo reklama w telewizji? Przeciez Kowalski nie przyjdzie do dyrekcji i nie zamowi pociagu... troche przypomina to rzeczywistosc, w ktorej Pafawag reklamowal, ze produkuje EW55.
skalt napisał(a):Chyba że wracamy do "komuny" i firmy będą finansować kluby sportowe. A zapłacą za to pracownicy.
Niby w jaki sposób mają płacić za to pracownicy?
Sponsorowanie sportu przez duże przedsiębiorstwa nie jest złe. Tyle że obecna piłka nożna to komercja, a nie działalność społeczna.
W taki, ze my sie z dziadostwem uzeramy. Poza tym jezeli sa mniejsze zyski mniej szans jest na podwyzki, a i dywidendy (dla posiadaczy akcji) mniej.
Mariusz W napisał/
Cytat:Niby w jaki sposób mają płacić za to pracownicy?
W każdej pracy są na to sposoby by wygospodarować "trochę" pieniędzy by przeznaczyć je na reklamę.W poprzednim systemie nie było złe bo nie czuło się tego, natomiast dzisiaj robi się wszystko by pracownikowi zmniejszyć wynagrodzenie.

Mariusz W napisał/a[/
Cytat:Sponsorowanie sportu przez duże przedsiębiorstwa nie jest złe
Ciekawe czy mniejsze firmy chętnie sponsorują sport?
Mariusz W napisał/a[/
Cytat:Tyle że obecna piłka nożna to komercja, a nie działalność społeczna.
dobry towar nie potrzebuje sponsoringu.
Stron: 1 2 3