04.06.2013, 06:07
04.06.2013, 07:01
Nie jest to regułą.
04.06.2013, 07:10
No właśnie co jest ważniejsze. Numer pojazdu czy numer EVN?
Oznaczenie SU45-141 na czele jest takie "WIELKIE', że z lupą na powiększeniu nawet trzeba:
http://www.wrphoto.eu/details.php?image ... 9da6057a21
Oznaczenie SU45-141 na czele jest takie "WIELKIE', że z lupą na powiększeniu nawet trzeba:
http://www.wrphoto.eu/details.php?image ... 9da6057a21
04.06.2013, 14:31
EVN jest ważniejszy. Reszta oznaczeń to dobra wola przewoźnika .
04.06.2013, 16:14
A właśnie sądziłem, że jest na odwrót, bo po numerze pojazdu od razu da się poznać, co jest czym, a po EVN już nie. Zresztą ich nadawanie też niekiedy jest chaotyczne.
04.06.2013, 18:30
Ponieważ łączy kilka serii w jedna dużą podawałem już kiedyś przykłady. Doskonale poradzili sobie z tym fantem Niemcy oraz Czesi, niestety polscy urzędnicy podchodzą do tego bardziej urzędowo.
05.06.2013, 00:04
Nazwa tematu chyba coś nie pasuje (albo brakuje dopisku "w PKP"). Takie ładne sputniki w malowaniu DB i CTLu mi dziś przed oczyma przeleciały...
05.06.2013, 06:38
Nie ma sensu zakładać nowego tematu, lepiej odkopać ten starszy, który w sumie jest uniwersalny niezależnie od spółki.
05.06.2013, 18:04
Mika napisał(a):Takie ładne sputniki w malowaniu DB i CTLu mi dziś przed oczyma przeleciały...Zielone sputniki walają się po Szczakowej, nawet chyba jakiś na PK trafił...
05.06.2013, 19:50
rustsaltz napisał(a):Jest jeden oliwkowy ;-)Mika napisał(a):Takie ładne sputniki w malowaniu DB i CTLu mi dziś przed oczyma przeleciały...Zielone sputniki walają się po Szczakowej, nawet chyba jakiś na PK trafił...
05.06.2013, 19:51
Oliwkowy to on był jakiś czas temu. Ten akurat tylko stoi, od czasu do czasu przepchany.
05.06.2013, 21:06
W 2011 jeździł jeszcze w okolicach Krakowa z planowymi składami towarowymi.
06.06.2013, 09:03
pitagoras23 napisał(a):W 2011 jeździł jeszcze w okolicach Krakowa z planowymi składami towarowymi.
ET21-57. 2 sierpnia 2011 miał na liczniku 115100. Latem 2011 roku widziałem go przejeżdżającego przez Tychy. Po wywołaniu przez RTF, maszynista powiedział że wiezie pociąg do Zebrzydowic, a ja mu na to że w takim razie 57-ka wraca na "stare śmiecie"
Przed przekazaniem jej Chabówce, długo stacjonowała w MD Zebrzydowice i głównie grzała tam krzaki tzn. bardzo mało była używana ze względu na podciśnienie w przedziale maszynowym (inaczej zabudowane wentylatory) które skutecznie wyciągało resztki ciepła z kabin i nie była przez to lubiana. Technicznie była OK, gdyż przeszła naprawę główną w OIDP 1983 i miała sporo nowego wyposażenia. Wysoki numer np. 624 to był "grat" przy niej
Inne ET21 z sekcji Szczakowskiej jeszcze sporadycznie jeżdżą. Przykładowo kilka dni temu (góra tydzień temu), późno w nocy, wystawiałem z bocznicy huty w Katowicach-Zawodziu skład, który w ok. północy zabrała ET21-368 albo 386 (jakoś tak) gdzieś w kierunku Krakowa.
24.11.2013, 00:43
flanker
24.11.2013, 00:50
Bajka! Piękniusi :-D Bardzo fajnie się prezentuje i cieszę się że jeszcze Sputniki mogą ładnie wyglądać, bo niektóre egzemplarze Cargo wyglądem zewnętrznym wołają o pomstę do nieba ;-)