Wygląd to nie najistotniejsza cecha.
Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków.
Widać że dach był klepany, marokańskie E1000 mały dach niżej. Ktoś wie coś więcej na temat tej lokomotywy?
Ciekawe czemu nie mogli zostawić orginalnego marokańskiego dachu?
PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej.
Jeszcze tylko 10 literek i skończą się oznaczenia podtypu. ;-)
KlimaT napisał(a):PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej.
To skoro marokańska sieć jest niżej to można było podnieść same pantografy. Albo i w ogóle nie podnosić jeżeli pantografy mogą pracować na tak dużym podniesieniu.
A może był przerdzewiały?
Ciekawe, jak będą się sprawowały.
KlimaT napisał(a):Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków.
Nie pierwszy. CTL jako pierwszy miał w służbie Marokańczyki. W Rail Polska mają być 3 egzemplarze byków tego typu jak zdjęciu. Orientuje się ktoś gdzie pozostałe trafią? Krążą ploty że do Kolpremu ma trafić kilka sztuk.
Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka
Dla mnie jest to jednak trochę wskrzeszanie trupa. W Polsce mentalność mówi - inwestujmy jak najmniej, jeździjmy do oporu - aby tylko zarobić. Tylko niektóre firmy mają tendencję do odnawiania parku taborowego, przez co te zyski są wielokrotnie mniejsze (patrz: Lotos), ale przecież inwestycja będzie na siebie pracować i wcześniej czy później się zwróci.
Jakby te reanimowane wraki nie wyglądały to jednak musimy mieć znajomość, że przewoźnik z postępem nie idzie, skazuje się tylko na dalsze trwanie w pewnym marazmie.
Może to brzmi górnolotnie, ale jakoś dziwi mnie to wszechobecne entuzjastyczne przyjmowanie kolejnych wariacji na temat niestety przestarzałych już pojazdów.
Ostrowianin napisał(a):Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka
RailPolska prawdopodobnie kupił też dwie EU07, więc również będą wyglądać ciekawie.