Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: SP47 - prawda i mity
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Uszkodzony wał korbowy, pewnie ukręcony albo pęknięty.
Na pewno a może długo stała? Wiem że jeździła w 1995 roku startowała z Olsztyna jako osobowy miała silnik fiata (SP45) nie dobry.
Silnik uległ uszkodzeniu 1995 roku, od tamtej pory była odstawiona.

Google gryzie?
http://pl.wikipedia.org/wiki/SP47
Witam,od dawna interesuję się taką lokomotywą spalinową serii sp47 i powiedzcie czemu nie chcą jej uruchomić? z jakiego powodu jest uszkodzony silnik?[/code]
1997-05-21 Awaria silnika polegająca na uszkodzeniu wału korbowego - prawdopodobnie od tego czasu pojazd został unieruchomiony.
Temat był omawiany wielokrotnie, odsyłam do wyszukiwarki forumowej.
Zresztą... nawet na Wikipedii jest wyjaśnione dlaczego nie jeździ. Chyba, że wymagasz opisania tego, jak pęka wał korbowy i co się dalej dzieje :->
Silnik można by od biedy przełożyć z jakiegoś złomowanego SU46 ale teraz to już pewnie cała reszta części jest pordzewiała i nie do użytku. Inna sprawa że wspomniane SU46 czy lokomowywy SU45 (jest jedno SP45), SP32 nie są zabezpieczone w żadnym skansenie, nie wiadomo czy nasze dzieci będą mogły zobaczyć takie pojazdy bo nasze spółki kolejowe przestały przekazywać pojazdy do skansenów, jak by nie mogli choć po jednej sztuce ale nie lepiej zgarnąć kase za złom.

Tu SP47 w Kościerzynie (2010):

[Obrazek: 3ct_06_10_0196.jpg]
Na szczęście kościerskie zbytki są w dość dobrym stanie, czego SP47 jest dobrym przykładem.
Hmmm, fajnie byłoby się napić piwka przy lokomotywie Wink
przem710, faktycznie, dość dobry stan: [Obrazek: 1jpg_nhxwree.jpg]
loony napisał(a):przem710, faktycznie, dość dobry stan: Obrazek

Mówimy o eksponatach muzeum, a nie taborze PKP poza jego terenem...
Dokładnie tak, mówię o eksponatach.
Stron: 1 2