@up a ja
myślę, ze
jesteś jeszcze
młody i wiele nie wiesz o kraju, w
którym mieszkasz i
panujących tutaj paradoksach
Zejdź na ziemie,
dorośnij. Poza tym naucz
się szacunku do drugiej osoby, bo
kiedyś możesz się przeliczyć.
I nie powiesz mi, ze 73mln zl
poszło po to,
żeby Lubuszanin,
Zielonogórzanin i Bachus
jeździły 10 minut szybciej
Z Obwodnicy skorzystają zapewne też pociągi towarowe a nie same TLK.
Domio, pociągi towarowe tą obwodnicą jechać nie będą dlatego beznadziejne jest to że 73 mln. poszły dla obwodnice dla kilku pociągów TLK...
A skąd wiesz, że towarowe jeździć nie będą?
Mirash9320 napisał(a):Domio, pociągi towarowe tą obwodnicą jechać nie będą dlatego beznadziejne jest to że 73 mln. poszły dla obwodnice dla kilku pociągów TLK...
Będą jeździć - jest parę kursów Poznań - Zielona Góra i dalej w kierunku zagłębia miedziowego
pitagoras23 napisał(a):Odnośnie czasu, jaki w Czerwieńsku składy spędzają, słyszałem różne opinie, dlatego takie czasy wypisałem, ale Ty jako mieszkaniec możesz mnie z błędu wyprowadzić.
Widziałeś coś takiego jak Sieciowy Rozkład Jazdy Pociągów? Zamiast słuchać opinii to sobie otwórz odpowiednią tabelkę i poczytaj. Ponadto do czasu postoju dodaj kilka minut na jazdę dłuższą trasą.
Cytat:Wszystkie TLKi po nadodrzance, a potem po 358 będą jeździły przez łącznicę, po to jest budowana.
No i prawidłowo. Mam nadzieję że także REGIO pojadą łącznicą. Tłumy w Czerwieńsku nie wsiadają, a nawet jeśli kilka osób wsiada to w większości są to kolejarze ze zniżką 99%.