Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Modernizacja wagonów PKP IC na Szczecin-Przemyśl
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
pitagoras23 napisał(a):Ciekawy jestem na jakie składy trafią te zmodernizowane wagony, bowiem obecnie bezpośrednio ze Szczecina do Przemyśla dojechać się nie da.

Jak to nie? Przecież Przemyślanin prowadzi bezpośrednie wagony na trasie Przemyśl-Szczecin-Przemyśl. W Krakowie przechodzi w Pomeranię. No chyba że mówisz o bezpośrednim połączeniu dziennym, takowego to rzeczywiście brak :-(
Oj na nocnych to nie spodziewałbym się, żeby dali te wagony.
Dziennego nie mamy, ale wagony mogłyby trafić na Kossaka lub Barnima.
Nie wiem jak jest zestawiany "Barnim", ale to co obecnie jeździ na "Kossaku" to obraz nędzy i rozpaczy, więc nowa jakość by się faktycznie sprzydała ;-)
Adams, Tutaj masz odpowiedź na pytanie Smile
http://www.youtube.com/watch?v=D6sSu5iY5m0
Ostrowianin, a "Barnim" czasami nie ma wspólnych obiegów z "Kossakiem"? To zestawienie łudząco mi przypomina sylwestrowego "Kossaka" :lol: . Tutaj ukłon w kierunku , bo go we Wrocławiu nagrywał, to sam zobaczysz.
Jeśli faktycznie tak jest, to nowy tabor faktycznie by się na te pociągi sprzydał, przynajmniej na początek po jednym obiegu.
Adams, Niestety nie mam pojęcia. Fakt jest taki, że standard wagonów na Barnim nie powala wcale na kolana.
Ostrowianin, w "Kossaku" jest to samo, syf, kiła i mogiła. Ogryzek "Morcinek" relacji Wrocław - Katowice jest w o niebo lepszym zestawieniu niż "Kossak".
Adams, Cóż w Polsce to chyba niemalże standard, że pociągi jadące przez pół Polski zestawione są z syfiastych wagonów, a te które pokonują krótkie odcinki jeżdżą na lepszych wagonach. Swoją drogą takie krótkie trasy powinny obsługiwać ED74.
Ostrowianin napisał(a):Swoją drogą takie krótkie trasy powinny obsługiwać ED74.

No i obsługują, od grudnia dwie pary nowych połączeń TLK relacji Kraków Gł. - Rzeszów Gł. :lol:
Kossak jeszcze w starym rozkładzie nie świecił przykładem i teraz też nie. Barnim ma takie same wagony, jak w starym rozkładzie Wołodyjowski i raczej te zmodernizowane wagony trafią albo wszystkie, albo częściowo na te dwa składy.
Dzięki uprzejmości kolegi, można zobaczyć jak będą wyglądały wagony barowe w TLK obsługujących relacje Szczecin - Przemyśl

[Obrazek: 1380620_690304597664104_950377936_n.jpg]

[Obrazek: 1375807_690305907663973_250752014_n.jpg]

Z danych, jakie posiadam to wagon podczas modernizacji otrzymał macedońskie hamulce klockowe, które uniemożliwiają wjazd na tereny zagranicznych kolei, a więc obsługa tylko wewnętrzna.
Tylko aby nie okazało się że to stał w stopę! Tylko po co takie rozwiązanie?
Być może nakaz UE, bo to w końcu ona dała kasę na modernizację tych wagonów i pewien kruczek, żeby jeździły tylko w relacjach krajowych. To jest taki mój domysł.
Aha... A jakby mial normalne wstawki to by jezdzil do Amsterdamu?
Tak, przynajmniej wg tego kolegi - konduktora, który już przeszedł pouczenie w sprawie nowych wagonów.
Stron: 1 2 3 4 5