Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Pociągi obsługiwane serią EU44
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Dobrze, ale jeśli w danej chwili wolny jest tylko Husarz, to dyspozytor nie myśli o późniejszym składzie, tylko o tym, który musi już wyjechać a nie ma na czym. Więc daje tego Husarza. Skąd takie kwiatki.
pitagoras23 napisał(a):Braki taborowe, zgoda, ale później dochodzi do takich cyrków, że wspominany przez Ciebie Kiepura jedzie na EP08, a BWE jadą do Poznania na EP09, gdzie są przepinane na husarię. A te połączenia są jednak wyżej w hierarchii połączeń i na nie powinno się przede wszystkim kierować te lokomotywy.

A z ciekawości, łapią te połączenia jakieś grubsze spóźnienia?
Ostatnio, jak obserwuje to jeżdżą planowo, ale jeszcze niecały miesiąc temu opóźnienia dzięki tym manewrom sięgały do 30minut.
Ciekawe co będą puszczać na BWE czy BGE jak na CMK zrobią dopuszczalną prędkość do 200km/h...
No na CMK będziesz miał to Pendolino w końcu, to na BWE, BGE trafią z powrotem Husarze.
pitagoras23 napisał(a):No na CMK będziesz miał to Pendolino w końcu,
A to na CMK jeżdżą tylko składy z Gdańska na południe? A choćby niektóre kwalifikowane z Wrocławia?
I do tego planowany termin wprowadzenia prędkości 200 km/h jest wcześniej niż wprowadzenia do ruchu Pendolino. O jakiś rok, dwa. No chyba, że PLKa się spisze i z 2013 roku zrobi się nagle 2016. "Razem niemożliwe staje się możliwe" :-P

Myślę, że coś IC szykuje. Zwłaszcza, że w ich strategii jest posiadanie 70 loków do prędkości 160 km/h. Obecnie jest lekko poniżej 60. Sądzę, że czekają aż polscy producenci zaprezentują swoje maszyny - Gama i Griffin.
Endrju, niedługo dojdą dwie sztuki EU07AC Wink .


A co do Husarzy na 200km/h na CMK to raczej nie będzie jakoś dużo pociągów. Aparatura ETCSu na lokomotywie ponoć kosztuje kilka ładnych milionów a o przetargu na montaż ani widu ani słychu. Póki co to chyba 1 sztuka ma odpowiedni osprzęt. Albo IC szybko nadrobi braki (hehehe) albo poczekamy na Pendolino, które będzie miało ETCS już fabrycznie.
O 2 sztukach EU07A pamiętam. Ale to i tak kropla w morzu potrzeb.

Apropos ECTS w Husarzach to w czerwcu pojawił się przecież odpowiedni przetarg - http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/pr ... -etcs.html
Witam

To mój pierwszy post więc witam wszystkich miłośników kolei.

To co udało mi się zaobserwować w sobotę 8 września w Poznaniu.

JAN KIEPURA – Stadion Narodowy
CHROBRY – Niemiec z Rosją
BOLESŁAW PRUS – do Poznania z Ukrainą dalej już siódemka
BERLIN WARSZAWA EXPRESS EC 46 - do Berlina ze Stadionem Kolejorza
BERLIN WARSZAWA EXPRESS EC 41 – do Wawy z PGE Arena
Cześć.
Jestem na tym forum nowicjuszem i prawdę powiedziawszy nie wiem, do którego działu ten temat będzie pasował, więc dałem go po prostu tutaj.

Więc, mieszkam w Katowicach i czasami odwiedzam tamtejszy dworzec.
Może to być dla Was dziwne, ale nigdy nie spotkałem żadnego z Husarzy, a tym bardziej Vectrona.
Wiem, że barwy z Euro z Epok już znikają, dlatego chciałbym się dowiedzieć, kiedy mogę spotkać Husarza w Katowicach, jeszcze w ubarwieniu z euro zanim również z nich zdejmą malunki - chodzi mi konkretnie o relację w jakich jeżdżą, itp.

Wiem, że Vectrona w Katowicach nie spotkam, ale słyszałem, że czasami pojawiają się w Zawierciu - tam też od czasu do czasu jestem, ale zdaję sobie sprawę, że Vectronów jest o wiele mniej.

Więc, szukam jakiejś osoby, która orientuje się w tych wszystkich relacjach, itp. i byłaby w stanie mnie powiadomić, że w Katowicach będzie jeden z Husarzy. Będę wdzięczny.

Jeżeli znajdzie się taka osoba, proszę o napisanie na PW, podam nr gg, bądź telefonu.

Pozdrawiam. ;-)
Przeniosłem Twój post do istniejącego tematu o EU44.

Jak przeczytasz cały temat znajdziesz info o pociągach na których możesz spotkać Husarza. W przypadku Katowic powinien to być skład EX Klimczok.
Od nowego rozkładu do czeskiej Pragi na całej długości trasy skład będzie prowadziła lokomotywa serii EU44. Obieg to EC110/IC541(IC543)/41010. Aktualnie trwają jazdy testowe.

http://rail.phototrans.eu/14,74146,0,Si ... 0_009.html
http://rail.phototrans.eu/14,74166,0,Si ... 0_009.html
A co to się stało, że Intercity zdecydowało się na taki krok?
pitagoras23, Może dlatego, ze w końcu EU44 zostały dopuszczone do jazdy po Czechach?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7