Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Pociągi obsługiwane serią EU44
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Warto odnotować jeszcze że "Husarze" pojawiają się na"
1700/1 "Lech" , 1802/3 "Chrobry" , 17102/3 "Goplana" rzadko pojawiają się na 17014/5 / 71014/5 i na 27312/3 "Kasztan / 72312/3 "Kasztan"

Jakby kogoś interesowało to mogę poszukać w notatkach , czy trafiały się ostatnio jeszcze na innych pociągach.

Pozdrawiam
Tak zgadza się, ale to wynik braku lokomotyw EP09. 26.08 jechały na Lechu i Chrobrym 25.08 na Płaszewie stał "Duński" husarz. Przy rezerwie 3 lokomotyw IC może sobie pozwolić na wysyłanie husarzy na inne składy.
Husarz na Lechu przed pojawieniem się BGE kursował też bardzo często, czasami po kilka dni z rzędu. Ogólnie trasy na południe kraju i na Śląsk zawsze obsługiwał husarz ze stadionem we Wrocławiu, ale od kilku dni pojawiają się tam również inne.
Pod adresem http://skydrive.live.com/view.aspx?resi ... &app=Excel

zapisuje obiegi pociągów BWE.

BWE 40 przechodzi na BWE 41
BWE 42 przechodzi na BWE 43
Koniecznie trzeba to dodać to ciekawostek. Raz, że w głowach się IC poprzewracało, dwa, że na tej linii (nawet jej krótkim odcinku) nigdy nie było Husarii.
Lepiej żeby lokomotywa jeździła niż stała.
pitagoras23 napisał(a):Raz, że w głowach się IC poprzewracało, dwa, że na tej linii (nawet jej krótkim odcinku) nigdy nie było Husarii.
Niby czemu? IC przecież nie decyduje jaką lokomotywa pojedzie na danym pociągu, tylko dyzpozytor. Jeśli puszcza Taurusa na takiej trasie to widocznie nie ma innego wyjścia. Wiadomo jaka jest teraz sytuacja z taborem.

Dzisiaj na Warmii stadion Wrocław, w ostatnim czasie dużo TLK prowadzonych jest EU44.
Jeśli mają do wyboru wysłać Husarza a odwołać pociąg z powodu braku lokomotywy to niech jedzie i Husarz. Dodam, że ten Husarz o którym mowa, pojechał z tą częścią Lubuszanina do Poznania, następnie zabrał Chrobrego do Warszawy i wykonał kółeczko na TLK Soplica/Kurpiński Wawa-Łódź-Wawa.
Może dlatego jeździ w kraju, ponieważ ma zepsuty silnik nr 3...
Husaria według zamierzeń przeznaczona była do obsługi pociągów międzynarodowych, głównie EC BWE. A teraz widać, że BWE to dodatek i husaria kursuje nie na tych szybkich i prestiżowych pociągach, a zaczyna kursować na zwykłych TLK, niekoniecznie na najszybszych trasach w Polsce.
A ile potrzeba Husarii na BWE? 10?
Na pewno 4 na BWE i 5 na BGE.
A są jeszcze ważne w kraju EIC.
Tylko te zamierzenia szybko weryfikuje życie. Braki taborowe robią swoje. Potrzebny jest lok to nie patrzą że Husarz w zamierzeniu miał jeździć na BWE i Kiepurze, tylko dają go tam, gdzie jest potrzebna lokomotywa.
Braki taborowe, zgoda, ale później dochodzi do takich cyrków, że wspominany przez Ciebie Kiepura jedzie na EP08, a BWE jadą do Poznania na EP09, gdzie są przepinane na husarię. A te połączenia są jednak wyżej w hierarchii połączeń i na nie powinno się przede wszystkim kierować te lokomotywy.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7