Raczej 001 i 002, wyprodukowano tylko 2 sztuki w latach 90. dla trójmiejskiej SKM.
Rzeczywiście - dziękuję.
A jak z zakresem modernizacji? W 2007 r. przeszły modernizację. RK rozpisuje się szeroko o faceliftingu wnętrza pojazdu, o modernizacji układu biegowego nic napisali nic. Jest gdzieś w internecie SIWZ?
One już przeszły modernizację i to taką po której więcej stały niż jeździły. Wysoka awaryjność to cecha tej serii. Dobrze że je naprawią.
przem710 napisał(a):One już przeszły modernizację i to taką po której więcej stały niż jeździły. Wysoka awaryjność to cecha tej serii. Dobrze że je naprawią.
I tak więcej jeździły w KM, niż w SKM. To po prostu wadliwa seria, podobnie jak w przypadku EW58 próbowano zbudować coś, czego polski przemysł w tamtych latach nie był w stanie wyprodukować. Nieważne, że EW58 to późne lata 70., a EW60 wczesne lata 90., porażka tych serii ma źródło w tym samym.
KM po prostu dostały prototyp, którym nie potrafili się zaopiekować, ani wymusić na wykonawcy modernizacji. Taka prawda. Jak zaczęli się zajmować - EW60 zaczęły jeździć.
A teraz dostaną zwykłego kibla w sumie i to trochę szkoda.
Układ biegowy i tak różni się od zawsze od kiblowego, tam ciężko coś zmieniać. Gorzej będzie z silnikami - te są nietypowe.