30.05.2012, 09:10
30.05.2012, 09:43
30.05.2012, 19:20
Tak, może tam coś jest, ale wolałem zapytać tu na forum, mimo że ten link do wikipedii widziałem wcześniej.
No ale cóż... dzięki za odpowiedź.
No ale cóż... dzięki za odpowiedź.
30.05.2012, 19:41
Lepiej niż tam jest trudno wyjaśnić...
W odpowiedzi:
1. Semafor używany jest do informowania maszynisty czy z jaką prędkością można przejechać przez okrąg nastawczy lub wyjechać na szlak/odstęp. Taki sześciokomorowy też .
2. Szóste światło ma kolor zielony.
W odpowiedzi:
1. Semafor używany jest do informowania maszynisty czy z jaką prędkością można przejechać przez okrąg nastawczy lub wyjechać na szlak/odstęp. Taki sześciokomorowy też .
2. Szóste światło ma kolor zielony.
30.05.2012, 21:01
..
30.05.2012, 21:04
Żadnych. To pozostałość z czasów kiedy nie było migaczy tudzież pozostałość z niemieckiego systemu sygnalizowania.
31.05.2012, 20:36
..
31.05.2012, 21:14
Jak najbardziej w niemieckiej sygnalizacji (sygnalizacja stosowana w DOKP Wrocław- wg naszego E1) dwa zielone oznaczają jazdę z obostrzeniem, te z w drugiej kolumnie to informacja o kolejnym wskazaniu, coś w stylu tarczy ostrzegawczej. Co ciekawe, takie rozwiązanie było też na naszej sygnalizacji- semafor posiadał dodatkowy dwukomorowy wysięgnik. Trzech pomarańczowych na naszej sygnalizacji nie widziałem.