Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Rewitalizacja linii 61 Kielce - Fosowskie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na przebudowę infrastruktury kolejowej na odcinku Koniecpol - Turów. Prace odbędą się w ramach rewitalizacji linii kolejowej nr 61 Kielce - Fosowskie na odcinku Koniecpol - Częstochowa Stradom.

Więcej: Kurier Kolejowy
Nareszcie. Tam to niedługo by się wszystko rozsypało.
Jest tylko mały problem, bo jeśli ta modernizacja zbiegnie się z modernizacją E30 Kraków - Katowice, to skrajnie zmniejszy się przepustowość w relacjach Kraków - Częstochowa.
Jak już robią te modernizacje, to niech robią jak najwięcej. Lepiej teraz, kiedy ludzka wyrozumiałość na remonty jest większa. Później po euro pewnie nagle kasy zabraknie lub będzie coś ważniejszego znów.
Adams, a ile to jest bezpośrednich, łączących oba miasta? Cztery pary z czego jedna jedzie przez Koniecpol i Miechów? Chyba nie przeszkodzi to aż tak bardzo w ruchu.
DamianT napisał(a):Adams, a ile to jest bezpośrednich, łączących oba miasta? Cztery pary z czego jedna jedzie przez Koniecpol i Miechów? Chyba nie przeszkodzi to aż tak bardzo w ruchu.

Damian, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że jak pełną parą ruszy modernizacja E30 i przepustowość na niej zmniejszy się do minimum, to lina koniecpolska mogłaby posłużyć jako alternatywa do objazdów, nie tylko dla pociągów z Krakowa w kierunku Częstochowy czy Łodzi, ale także Wrocławia i Poznania. Jeśli obie linie będą rozgrzebane w tym samym czasie to trochę czarno to widzę.
Adams, masz rację, ale wydaje mi się, ze wchodząc w te remonty zleceniodawcy wiedzą co robią. Hmmm wydaje mi się... Wink

Znamy specyfikację przetargu na D29-61 na odcinek Koniecpol - Turów.

http://www.przetargi.plk-sa.pl/kprzetar ... x=-1056000
Przetarg na pierwszy etap rewitalizacji (odcinek Koniecpol - Turów) protezy koniecpolskiej wygrał PNUIK Kraków.

Dla przypomnienia podaję link do pełnego zakresu robót: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.przetargi.plk-sa.pl/viewattach.php?przetarg_view=d02211098f87f2d517efc6eec54649e0">www.przetargi.plk-sa.pl/viewattach.php? ... eec54649e0</a><!-- w -->
Pojawił się przetarg na kolejny odcinek D29-61. Tym razem Częstochowa Osobowa - Częstochowa Stradom - Fosowskie, czyli ten, który najbardziej mnie interesuje, bo przebiega przez moją miejscowość.

Szczegóły pod poniższym linkiem.

http://www.przetargi.plk-sa.pl/kprzetar ... =-42858000

Jak już zaczną remontować, to będą zdjęcia itp. na forum Wink

PS. Wielka prośba do moderatorów. Jest możliwość wyciągnięcia z tego tematu wszystkich postów o modernizacji trasy Opole - Koniecpol? Począwszy od sporów, którędy lepiej, czy przez Ostrów Wlkp, czy przez Częstochowę Smile
Jeszcze nie remontują, ale warto kliknąć w poniższy link. Znajdziemy tam piękne archiwalne zdjęcia kolejowe. Polecam.

http://czestochowa.gazeta.pl/czestochow ... d_stu.html
Już dziś rozpoczyna się remont pierwszego odcinka tego szlaku. Jeśli będę miał jakieś zdjęcia, to na pewno się nimi podzielę.
Remonty ruszyły są i zdjęcia. te poniższe pochodzą z Częstochowskiej Galerii Komunikacyjnej:

http://www.czgk.pl/details.php?image_id=25799
http://www.czgk.pl/details.php?image_id ... ode=search
http://www.czgk.pl/details.php?image_id=25795

I dla zainteresowanych, dzięki tym remontom koło Koniecpola można spotkać często tę maszynę:

http://www.czgk.pl/details.php?image_id ... ode=search

D.

Pewnie znajdzie się ktoś bardziej zorientowany w temacie odemnie. Pytanie brzmi, co z remontem odcinka Turów-Częstochowa ?

Nie widzę w linku poniżej, żeby się jakieś prace szykowały

http://www.plk-sa.pl/fileadmin/Oferta/R ... 5_w_.0.pdf

Pozdrawiam.
Wokół Częstochowy (prawie) wszystko będzie remontowane:

http://czestochowa.gazeta.pl/czestochow ... monty.html
Cytat:PKP PLK rozstrzygnęły przetarg na rewitalizację linii kolejowych nr 61 i 700 na odcinku Częstochowa - Fosowskie.

Wartość zwycięskiej oferty wynosi ponad 320 mln zł brutto. W sumie w postępowaniu złożono siedem ofert. Jako najkorzystniejsza - według kryterium najniższej ceny - została wybrana oferta konsorcjum Przedsiębiorstwa Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie, która opiewa dokładnie na 320,12 mln zł brutto. Budżet inwestora wynosi tymczasem 323,49 mln zł brutto.Na zrealizowanie zadania zwycięzca przetargu będzie miał 742 dni. Zadanie dotyczy odcinka linii kolejowej o długości ok. 60 km.

Poniżej pełna lista ofert złożonych w tym przetargu (cena brutto):

1. Konsorcjum: Pol-Aqua, Dragados, Vias y Construcciones, Electren (trzy ostatnie Hiszpania) - 374,15 mln zł

2. Konsorcjum: Porr Polska, PKP Energetyka - 339,73 mln zł

3. Konsorcjum: Eurovia Polska, Eurovia CS (Czechy) - 379,8 mln zł

4. Feroco - 332,61 mln zł

5. Konsorcjum: Torpol (spółka Polimeksu-Mostostalu), Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor - 375,74 mln zł - wykluczony

6. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie, Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Tor w Mysłowicach - 320,12 mln zł

7. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych (spółka Trakcji-Tiltry), Dolkom - 432,07 mln zł - wykluczony.

źródło: budownictwo.wnp.pl
Stron: 1 2 3 4 5 6