17.02.2012, 15:15
17.02.2012, 15:53
I nie tylko.
17.02.2012, 18:20
Do kogo formalnie należy ten Vectron, bo widzę że otrzymał już "polskie" oznaczenia (PL-PCW)
91 51 5 170 020-9 PL-PCW czyli seria 517 nie 170.
91 51 5 170 020-9 PL-PCW czyli seria 517 nie 170.
17.02.2012, 19:03
DamianT napisał(a):Fajne dźwięki przy starcie wydajeTrochę fałszuje :-P
17.02.2012, 19:59
18.02.2012, 14:58
Dziś widziany w Piotrkowie Trybunalskim o 13:09. Kierował się na północ, w stronę Warszawy. Na pokładzie bardzo miła załoga
28.02.2012, 08:39
Vectron z węglarkami właśnie minął Piotrków Trybunalski i kieruje się w stronę Częstochowy (28.02.12 08:35)
28.02.2012, 16:18
Uchwycony w Częstochowie dzięki info Ptbtkolej, .
21.03.2012, 19:47
Pierwszy seryjny Vectron jest już prawie gotowy:
Jest to jedna z 6 lokomotyw zamówionych przez Railpool.
Jest to wersja dwu systemowa na prąd przemienny(Niemcy 15kV i Austria 25kV) Pojazdy będą mogły rozwijać prędkość do 200km/h, a na ścianie czołowej będą miały zainstalowany wyświetlacz: http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21761_01.jpg
Lokomotywa wyposażona jest w Niemieckie i Austriackie systemy bezpieczeństwa. W najbliższym czasie powinna otrzymać od EBA(Niemiecki odpowiednik UTK) pełne dopuszczenie do ruchu.
Zamówienie dwóch Vectronów dla Włoch zostało oficjalnie potwierdzone:
http://www.siemens.com/press/en/presspi ... ag=vectron
Wspomnę, że lokomotywy będą przystosowane do poruszania się pod siecią trakcyjną prądu stałego 3kV, ich prędkość maksymalna będzie wynosić 160km/h, i będą dysponować mocą ciągłą 5400kW
Lokomotywy zostały zamówione przez prywatnego towarowego przewoźnika "Fuori Muro" który będzie je wykorzystywał do transportu towarów pomiędzy portem w Genui, a terminalem w Rivalta Scrivia(~60km), gdzie posiada swoje zaplecze.
Jest to jedna z 6 lokomotyw zamówionych przez Railpool.
Jest to wersja dwu systemowa na prąd przemienny(Niemcy 15kV i Austria 25kV) Pojazdy będą mogły rozwijać prędkość do 200km/h, a na ścianie czołowej będą miały zainstalowany wyświetlacz: http://www.railcolor.net/images/basic/siem_21761_01.jpg
Lokomotywa wyposażona jest w Niemieckie i Austriackie systemy bezpieczeństwa. W najbliższym czasie powinna otrzymać od EBA(Niemiecki odpowiednik UTK) pełne dopuszczenie do ruchu.
Zamówienie dwóch Vectronów dla Włoch zostało oficjalnie potwierdzone:
http://www.siemens.com/press/en/presspi ... ag=vectron
Wspomnę, że lokomotywy będą przystosowane do poruszania się pod siecią trakcyjną prądu stałego 3kV, ich prędkość maksymalna będzie wynosić 160km/h, i będą dysponować mocą ciągłą 5400kW
Lokomotywy zostały zamówione przez prywatnego towarowego przewoźnika "Fuori Muro" który będzie je wykorzystywał do transportu towarów pomiędzy portem w Genui, a terminalem w Rivalta Scrivia(~60km), gdzie posiada swoje zaplecze.
26.03.2012, 21:08
Film promocyjny:
Oraz artykuł na RK: http://www.rynek-kolejowy.pl/31807/Loko ... slonce.htm
Oraz artykuł na RK: http://www.rynek-kolejowy.pl/31807/Loko ... slonce.htm
Cytat:Jak wskazuje producent, Vectron może ciągnąć składy dłuższe o 1-2 wagony od tych, które przeciętnie pojawiają się na polskich torach.Niezbyt zrozumiałem producenta.
27.03.2012, 11:52
Zgodnie z jednym z komentarzy: o 1-2 wagony więcej niż siódemka
300kN siły pociągowej na starcie to faktycznie umożliwia.
300kN siły pociągowej na starcie to faktycznie umożliwia.
02.05.2012, 09:35
Zdjęcie Vectrona 923 (AC) będącego obecnie w Szwecji na próbach.
14.08.2012, 06:39
Pierwsza lokomotywa Vectron dla RailPool jest gotowa. RailPool pod koniec 2010 roku zamówił 6 takich lokomotyw, co ciekawe firma ta leasinguje traxxy polskiej spółce Lotos Kolej. Co ciekawe na początku 2012 również włoski operator Fuori Muro zamówił 2 Vectrony. Czekamy na kolejne. Lokomotywy RailPool bedą mogły osiągać prędkość 200 km/h i będą pracować pod zasilaniem 15kV/25kV AC.
193 801
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=image
Prezentuje się bardzo dobrze w tych brawach.
193 801
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=image
Prezentuje się bardzo dobrze w tych brawach.
16.09.2012, 12:48
Po zdjęciu widzę, że Siemens w Vectronie AC również zastosował technologię "last mile"
17.09.2012, 16:10
Lokomotywa Siemensa Vectron DC może jeździć po polskich torach, zakończyła z sukcesem próby eksploatacyjne i otrzymała od Urzędu Transportu Kolejowego bezterminowe świadectwo dopuszczenia do jazdy w Polsce.
Po ponad roku badań i testów na polskich torach, lokomotywa Vectron DC, z nowej generacji lokomotyw Siemensa przeznaczonych dla kolei europejskich, otrzymała bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji nr T/2012?0644. W Vectronie uwzględnione zostały doświadczenia z eksploatacji 1600 lokomotyw Eurosprinter i Eurorunner a także wiele innowacyjnych rozwiązań.
źródło: Kurier Kolejowy
Po ponad roku badań i testów na polskich torach, lokomotywa Vectron DC, z nowej generacji lokomotyw Siemensa przeznaczonych dla kolei europejskich, otrzymała bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji nr T/2012?0644. W Vectronie uwzględnione zostały doświadczenia z eksploatacji 1600 lokomotyw Eurosprinter i Eurorunner a także wiele innowacyjnych rozwiązań.
źródło: Kurier Kolejowy