Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: PKP IC sprzedaje 120 EU07
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4

Valcyte

Czy ktoś może potwierdzić informacje odnośnie wystawienia pod młotek lokomotyw IC serii 303E o nr. 476, 476, 327, 403, 454, 460, 469, 499, 536, 371, 424, 427, 502, 522, 417, 423, 437, 465, 455, 399, 441, 453, 457, 458, 467, 473, 484, 493, 512, 528?
A czy na stronie Intercity nie ma może informacji o przetargu / licytacji ?
http://eu07.pl/userfiles/21069/priv-EUEP07303E.zip łapajcie Wink To prawda post na fb moj Wink
Warto by te wszystkie dane wpisać do Ilostanu. Można na Ciebie liczyć, że pododajesz odpowiednie wpisy?
Ok, lecz może nie wszystko na jeden raz dzisiaj Wink
Pierwszy przetarg na sprzedaż lokomotyw typu 303E serii EU07 w PKP Intecity.

Nr 327, 399, 403,417, 423, 437, 441, 453, 454, 457.

Szczegóły: http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/pr ... 14%29.html
Pójda jak świeże bułki.
Dobrze, że IC wyprzedaje loki. Szansa na spotkanie ich u prywaciarzy. Choć z ostatniego przetargu jeszcze nie wszystkie przeszły NG.
Szkoda, że Cargo nie sprzedaje tak swoich ET22, bo prywaciarze też by z nich pewnie skorzystali.
pitagoras23 napisał(a):Szansa na spotkanie ich u prywaciarzy. Choć z ostatniego przetargu jeszcze nie wszystkie przeszły NG.
Wróbelki ćwierkają, że w najlepszym stanie to one nie są Wink

Cytat:Szkoda, że Cargo nie sprzedaje tak swoich ET22, bo prywaciarze też by z nich pewnie skorzystali.
Cargo samo nie za bardzo ma czym jeździć (choć zapotrzebowanie jest głównie na maszyny cięższe), zresztą ich stan jest porównywalny z siódemkami, więc bezpieczniej dla wszystkich byłoby się nimi golić.
Z jednej strony masz rację, że Cargo nie ma czym jeździć bo w sumie przydałyby im się lokomotywy wielosystemowe typu Vectron, Eurosprinter etc. A w Polsce prywaciarze mniejsi na rynku z pewnością ucieszyliby się, gdyby Cargo odsprzedało maszyny, które gniją od lat w krzakach.
Ale Cargo nie w smak jest, zeby mniejsi przewoznicy jezdzili.
Może i nie w smak tylko co z tego. Udziały w rynku spadają a prywaciarze radzą sobie coraz lepiej a Cargo nie potrafi nic z tym zrobić.
To mali będą kupowali ickowe siódemki, czeskie/słowackie Skody albo sprowadzać jeszcze maszyny nie wiadomo skąd.
przem710 napisał(a):Udziały w rynku spadają a prywaciarze radzą sobie coraz lepiej a Cargo nie potrafi nic z tym zrobić.
Patrząc na wyczyny pewnego przewoźnika na E śmiem wątpić. Pragnąłbym też zwrócić uwagę, że w Cargo pewne zachowania znane z prywaciarzy są nie do pomyślenia.
PKP Intercity sprzedaje kolejne 12 sztuk lokomotyw serii EU07 wyprodukowanych przez HCP. Numery:

zakład centralny: 458, 467, 473, 484, 493, 512,
zakład południowy: 327, 403, 460, 469, 499,
zakład północny: 465.

Ceny lokomotyw wahają się między 428, a 499 tys. PLN.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... -EU07.html
Stron: 1 2 3 4