Bardzo ciekawa sprawa z takim biuletynem. Myślę, że spółka dobrze robi promując się w ten sposób.
Pierwszy numer można znaleźć na stronie:
www.intercity.pl
Oczywiście że to dobrze, lecz nic nie zastąpi ciepłego i wygodnego wagonu za rozsądną cenę.
Potwierdzam. Właśnie dziś dostałem na skrzynke e-mailową 2-gi numer IC News. Jest co czytać. Zachęcam do lektury.
Ciekawe na ile numerów starczy im tematów
Tak, czy inaczej, jest to ciekawe.
Nie wiem, kto robi ten biuletyn, ale chciałbym się przejechać lokomotywą EN57 należącą do PKP Intercity :-O
Bo to była modernizacja EN-57 do standardu EP-09 :-)
W dolnym rzędzie zdjęcia "przed" i "po".
Oj oj tam ;-) Pismo ma aż 16 stron więc wpadki mogą się zdarzać :lol:
mikrobart napisał(a):Nie wiem, kto robi ten biuletyn, ale chciałbym się przejechać lokomotywą EN57 należącą do PKP Intercity :-O
Oj masz okazję. Teraz jeżdżą jednostki jako TLK na odcinku Poznań - Leszno za uruchomione przez moje miasto: Przemyślanina, Rozewie i Uznam.
pitagoras23, Ja ostatnio widziałem skład zastępczy do Leszna (1.35 z Poznania) na wagonach Cegielskiego, ale jeśli zdarzają się jednostki to faktycznie kuriozum.
W biuletynie to wyszła niewiedza tych, co to piszą a nie to, że akurat gdzieś śmiga zastępczo EN57 jako TLK na krótkim odcinku. Newsletter trafia głównie do miłośników, więc niech autorzy liczą się z tym, że zostaną gruntownie sprawdzeni.
Różnie bywa, ale jest możliwa jednostka, ale tak jak mówisz także wagony z Cegielskiego, Goplany, Bałtyka. Jak się zrobi cieplej ja chcę te składy uwiecznić i zaobserwować czy ktoś nimi jeździ, bo jeżeli nie to może lepiej będzie kilka nocnych składów skierować na linię 272 niż na Leszno.
....a w numerze:
Cytat:. Naprawa taka [chodzi o rewizyjną] – jak fachowo się to określa – polega na doprowadzeniu wagonu czy lokomotywy do wymiarów naprawczych,
Co to właściwie znaczy? Lokomotywa w eksploatacji się kurczy lub rozszerza, i przy naprawie ją zmniejszają lub rozciągają? :?
psim napisał(a):Mmm, czyje to zdjęcie EP07-1019 trafiło na łamy gazetki
Ach proszę, mod-team staje się sławny w "prasie" branżowej.