30.01.2012, 21:20
Zapewne niejeden z Was wie, że w większości polskich lokomotyw nie ma reflektorów z możliwością zmiany świateł tak jak ma to miejsce w samochodach (popularne "długie" i "krótkie").
Jest jedna żarówka i zmienia się jej intensywność świecenia.
Buduję drezynę, która będzie miała zamontowane 3 reflektory firmy WESEM, w których źródłem światła jest żarówka H3 55W.
Chciałbym żeby, podobnie jak w lokomotywach, była możliwość zmiany intensywności świecenia tych reflektorów i nie bardzo wiem jak.
Może ktoś z Was wie jak to jest zrobione w lokomotywach. Do jakiej wartości zmniejszany jest prąd itp.
Szukam wszelkich informacji na ten temat.
Jest jedna żarówka i zmienia się jej intensywność świecenia.
Buduję drezynę, która będzie miała zamontowane 3 reflektory firmy WESEM, w których źródłem światła jest żarówka H3 55W.
Chciałbym żeby, podobnie jak w lokomotywach, była możliwość zmiany intensywności świecenia tych reflektorów i nie bardzo wiem jak.
Może ktoś z Was wie jak to jest zrobione w lokomotywach. Do jakiej wartości zmniejszany jest prąd itp.
Szukam wszelkich informacji na ten temat.