Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [ET22] 201Eg z Maroka ponownie w Polsce
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4

Virakocha



Pewnie skończy się jak ostatnio, weźmie je CTL. ]->
Jak udało mi się dowiedzieć, eksploatacja serii E1000 w Maroku powoli dobiega końca- jest to kwestia maksymalnie paru lat. Obecnie lokomotywy głównie są zatrudniane do prowadzenia pociągów z fosforanem.
A wiadomo kto w końcu zainwestował w Marokańskie byki?
Cierpliwości... Jak na razie wiemy tylko, że są w Oleśnicy.
Tomek wiesz ile jeszcze Byków jeździ w Maroku?
przem710, Coś około 6 sztuk, na pewno nie jest ich więcej jak 10.

Tak w ogóle, to lokomotywy serii E1000 są najstarszymi elektrowozami używanymi przez ONCF.
Z mojej strony potwierdziła się informacja że, lokomotywy przejdą w ZNTK Oleśnica naprawę główną połączoną z modernizacją, po czym ZNTK wystawi je na sprzedaż.
A nie lepiej jakby Oleśnica je leasingowała chętnym zamiast od razu sprzedawać. Leasing jest przecież dobrą formą zapewnienia przychodu w dłuższym okresie czasu. Nasze firmy przewozowe nie mogą sobie jeszcze za bardzo pozwolić na wielkie inwestycje w lokomotywy, a krótkoterminowy leasing byczka w standardzie podobnym do serii 2000 byłby kuszącą ofertą.
Ja tam myślę, że firmy dobrze wiedzą co dla nich jest najlepsze Wink
DamianT, Z pewnością wiedzą co jest opłacalne dla firmy, ale zauważ że często jest to patrzenie tylko na krótkoterminowe zyski a nie w dłuższej perspektywie.
Nie wiem, nie siedzę w papierach tych firm. Pewnie jakbyś się zapytał kogoś pracującego tam i zajmującego się strategiami, to wytłumaczyłby Ci dlaczego tak a nie inaczej Smile

Oczywiście teoretycznie, bo w praktyce pewnie zasłoniłby się tajemnicą Wink
Więc w takiej sytuacji po prostu poczekajmy na konkrety prosto z Oleśnicy :-D
Dziś dostałem info że co najmniej dwie sztuki , które znajdują się w Oleśnicy , należą do Rail Polska
A ile masz w tym pewności?
85% , jeżeli pracownicy Rail Polska mówią prawdę. Podobno do końca roku mają być wprowadzone do normalnej eksploatacji.
Stron: 1 2 3 4