Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Lokomotywy ST44 w Polsce
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Virakocha

Cytat:jednak jeszcze poczekajmy aż oficjalnie będzie ekspertyza oddana i wtedy będziemy wiedzieć na 100% ale prawdopodobnie kasacja

Tu o kasacji

A tu post niejakiego Ługańska:

Cytat:Szkoda, że wypadło na 1103, na pierwszy rzut oka uszkodzenia nie są wielkie, ale pewnie rama poszła?
Wczoraj ok godziny 11:10 ST44-1108 z 42 próżnymi węglarkami puszczał Kwidzyn i moooocno zakopcił przy ruszaniu, pstryknąłem mu chwilę później fotkę z okna, a po kilkunastu minutach widziałem czarny dym w Rakowcu (kilka km od Kwidzyna) podobno uległ jakiemuś defektowi i do Zajączkowa został ściągnięty przez ST44-788.
Ktoś może to potwierdzić?

http://picasaweb.google.com/11480560964 ... MocnoKopci
No niestety ja nic nie wiem, natomiast wiem że mamy powoli braki w lokomotywach spalinowych więc każdy lok jest na wagę złota. Aktualnie do nas trafiają nowe ST45 mamy już (09,10,11,12,13). Jak coś się dowiem w sprawie 1108 napiszę.

Tak przy okazji ST44-1103 jest już w Zajączkowie. Film z transportu.



oraz relacja z wypadku.

Od niedawna mamy chyba drugiego po ST44-1500 Gagra na wózkach bezwidłowych
http://rail.phototrans.eu/14,65309,0.html

Zmodernizowany przez Pesę z takiej postaci
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture

Szkoda tylko że nie zostawili ruskich reflektorów moim zdaniem ładniej wygladają niż polskie garnki, zwłaszcza ze i tak halogeny wstawili.

I na koniec małe pytanie zagadka. Czy wózki bezwidłowe z BR232 pasują do Gagara czy TEM2?
Chyba do obu?
Niestety nie pasuje. Ludmiła jest trochę dłuższa i dlatego ma przesuwny czop skrętu ( wózek ma możliwość przesuwania się na boki) i inaczej rozmieszczone powrotniki. Dlatego nie przełożymy wózka bezwidłowego z ludmiły do gagara lub tamary.
Z nowości:

-788 uległ awarii raczej nie wróci już do ruchu.
-1099 ma jeszcze w tym miesiącu ma wrócić do ruchu, aktualnie na naprawie w Pesie.
-ostatnia "kołomna" ST44-1249 jest już gotowa i aktualnie przechodzi jazdy testowe.

Z różnych plotek wynika że modernizacji poddane zostaną kolejne ST44 ile nie wiem. Aktualnie na Pomorzu jest deficyt lokomotyw spalinowych.

[ Dodano: 2012-06-05, 10:31 ]
A jednak fałszywe info, 788 jest już sprawny.
Ostatnim ST44-12xx z aktualnej umowy na modernizacje ST44 w PESIE będzie 1251 ex 1041.
przem710 napisał(a):Z nowości:

-788 uległ awarii raczej nie wróci już do ruchu.

On razem z 313 czy 1100 są od czasu do czasu odstawianie do zapasu krótkotrwałego i jeżdżą w wypadku defektu kołomn.
Wiesz kiedy i gdzie go odstawili?
Modernizacja ST44 dobiegła końca. ST44-1251 jest już gotowy. Biorąc pod uwagę fakt że gagarinów z 14D40 jeszcze trochę zostało, możemy się niedługo spodziewać kolejnego przetargu na modernizację kolejnych ST44. Mam nadzieję że zachowają chociaż jednego ST44 z 14D40.
788 jeździ. Ostatnio na pewno dwa towary robił na węglówce.
Dobre wieści, od kilkunastu dni ST44-1099 znów żyje i grasuje w Kaszubskich lasach, wczoraj udał się z pociągiem do Braniewa.
Tu coś lepszego autorstwa morfeusza120

Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12