Tył stopiątki doszczętnie zmasakrowany :->
Byłem na przestanku Niedźwiedzia, czekałem na 32PLUS gdy doszło do wypadku. Wyglądało tragicznie, wystarczy zobaczyć, jak wygląda tył "20" i czoło "33PLUS".
Obleśny Szczur napisał(a):Jak i w tegorocznym wypadku w Poznaniu, tak i w tym przypadku widać, że stare konstrukcje powinny być już wycofane, bo gniotą się jak puszki. A ten z tyłu po wymianie przodu będzie śmigał dalej.
Częściowo sposobem na to jest doklejanie plastikowych mordek z przodu (bulwy, moderusy, NWr-y), wzmacniają one trochę konstrukcję, ale nie zmienia to faktu słabej ostoi i kiepskich blach w modelu 105Na.
Warto też nadmienić, że we wtorek 02.11 Tramwaj+ (a dla mnie raczej minus) kopyrtną się na skrzyzowaniu ze 105tką.
Dudkiewicz powinien w końcu beknąć za to wszystko i odejść.
A Dutkiewicz odpowiada za wypadki tramwajów? Nie przesadzajmy, wypadki się zdarzają, że akurat T+ są dość często obijane to raczej nie wina mocodawców.
"Zdarzenia kolejowe" i piszecie o tramwajach ?
Jak chcecie to mogę spamować codzienną dawką tego typu informacji ze śląskich torów :-P
Ostatnio w Poznaniu na rondzie Rataje autobus 54 zderzył się z 7 bodaj. Też wyglądało to tragicznie ale śmiertelnych ofiar nie było ;-)
Tryknęła się jedna z nowszych Helmucin (#713) i Solarka. Ale chyba aż tak źle nie wyglądało...
Dobrze że nowszy helmut, bo starszy by poszedł na żyletki, a szczerze mówiąc, wolę GT8 niż 105-tki.
Około godziny 7:20 na pętli "Basen Górniczy" wykolejeniu uległ wagon 120NaS 801 (7/7). Ruch na pętli był utrudniony. Około godziny 8:30 wagon był podnoszony przez technicznego Stara 266 171. Z szyn wypadł ostatni wózek.
Źródło:
MKM Szczecin
Jako ciekawostkę dodam, że Swing jest już u nas ponad rok i dopiero teraz się wykoleił :-P Oczywiście nikomu nic się nie stało