08.10.2011, 11:31
09.10.2011, 22:02
Polska specjalno¶æ - ju¿ musieli na elewacji powiesiæ jaki¶ g³upawy transparent-reklamê. Jakby siê da³o to w Polsce wszystko by obwiesili reklamami...
A ten dach nad peronami to taki zostanie? Czy ten nale¿y do PLKi jak przej¶cie pod peronami?
A ten dach nad peronami to taki zostanie? Czy ten nale¿y do PLKi jak przej¶cie pod peronami?
10.10.2011, 07:47
Dach niestety jak perony należą do PLK i ten dach zapewne zostanie. Jest jakaś tam szansa, że podniosą peron pierwszy, ale za pewne torów i innych elementów infrastruktury nie wymienią, o ile w ogóle zabiorą się za ten peron, bo miejsce na podniesienie jest przygotowane.
A co do reklam to też mnie to wkurza, ale co zrobić.
A co do reklam to też mnie to wkurza, ale co zrobić.
10.10.2011, 16:10
Z tym podnoszeniem peronów to pewnie PLKa bêdzie siê znowu, jak wszêdzie, g³upawo t³umaczyæ, ¿e maj± wzmo¿ony ruch towarowy i ¿e czêsto je¿d¿± skrajnie itd. Jakby ma³o by³o torów towarowych w Ostrowie...
10.10.2011, 19:03
Jeśli chodzi o kursy wzdłuż tego peronu to pociągi przejeżdżają tylko tak, jak tor jest wolny, czyli poza szczytami przewozowymi pasażerskimi. Wystarczy, że podniosą perony, tak jak drugi i trzeci i będzie ok. Na wspomnianych dwóch peronach skrajnia tak czy siak jest zachowana.
10.10.2011, 19:57
Zdaje mi się, że Obleśny Szczur miał na myśli pociągi z przekroczoną skrajnią. Mylę się ?
10.10.2011, 22:40
No dok³adnie, PLKa wciska takie t³umaczenie na przyk³ad je¶li chodzi o perony na przystankach osobowych w £odzi, ale jak widaæ nie tylko.
11.10.2011, 07:15
To przez stację takie składy nie przejeżdżają, jak już to korzystają z tych torów stricte obok, stricte towarowych.
26.10.2011, 16:31
Dworzec w Ostrowie może zaskoczyć
Wszyscy, którzy pamiętają dawny ostrowski dworzec kolejowy, nie mogą wyjść z podziwu: odnowiony obiekt całkowicie zaskakuje nową bryłą, standardem wykończenia, zastosowanymi materiałami.
Choć to jeszcze nie koniec budowy – zmienia się wygląd sąsiadujących z obiektem budynków, w tym sali restauracyjnej i biur przeznaczonych dla przewoźników – wewnątrz oddanego właśnie do eksploatacji dworca cieszy oko niemal wszystko. Nowy hol kasowy i stojąca pośrodku oaza zieleni, kasy, poczekalnia, pomieszczenia handlowe.
Wkrótce pojawi się, który zmieni oblicze starej dworcowej restauracji. Już dziś cieszą oko nowe elementy otoczenia dworca: elewacja, ogrzewane elektrycznie schody, wiata, przejście na perony. Na poziomie pierwszego piętra do wynajęcia przeznaczono kilkaset metrów powierzchni biurowej; w sąsiednim budynku dworcowym, który również podlega rewitalizacji, zmieni się wyposażenie wnętrz, elewacja i ciągi komunikacyjne. Cała inwestycja w Ostrowie Wielkopolskim powinna zostać ukończona na przełomie roku 2011⁄2012.
źródło: Rynek Kolejowy
Wszyscy, którzy pamiętają dawny ostrowski dworzec kolejowy, nie mogą wyjść z podziwu: odnowiony obiekt całkowicie zaskakuje nową bryłą, standardem wykończenia, zastosowanymi materiałami.
Choć to jeszcze nie koniec budowy – zmienia się wygląd sąsiadujących z obiektem budynków, w tym sali restauracyjnej i biur przeznaczonych dla przewoźników – wewnątrz oddanego właśnie do eksploatacji dworca cieszy oko niemal wszystko. Nowy hol kasowy i stojąca pośrodku oaza zieleni, kasy, poczekalnia, pomieszczenia handlowe.
Wkrótce pojawi się, który zmieni oblicze starej dworcowej restauracji. Już dziś cieszą oko nowe elementy otoczenia dworca: elewacja, ogrzewane elektrycznie schody, wiata, przejście na perony. Na poziomie pierwszego piętra do wynajęcia przeznaczono kilkaset metrów powierzchni biurowej; w sąsiednim budynku dworcowym, który również podlega rewitalizacji, zmieni się wyposażenie wnętrz, elewacja i ciągi komunikacyjne. Cała inwestycja w Ostrowie Wielkopolskim powinna zostać ukończona na przełomie roku 2011⁄2012.
źródło: Rynek Kolejowy
DTofinho
09.12.2011, 21:10
Powiem wam iż Dworzec wygląda imponująco! Dojeżdżam codziennie pociągiem do szkoły! Postaram się zrobić jakieś aktualne zdjęcia Dworca w Ostrowie!
09.12.2011, 21:55
@ Obleśny szczur,
są to zdjęcia zamieszczone na portalu Rynek Kolejowy. Już nie pierwszy raz umieszczam zdjęcia czy artykuły z tego portalu, zawsze podając źródło, więc nie ma chyba obowiązku pytać o to. Nawet nie wiem kogo??
Teraz jeszcze zrobili dość ładne podejście pod podwyższany peron 1. Zobaczymy, jak to będzie wyglądało, jak zakończą sprawę.
są to zdjęcia zamieszczone na portalu Rynek Kolejowy. Już nie pierwszy raz umieszczam zdjęcia czy artykuły z tego portalu, zawsze podając źródło, więc nie ma chyba obowiązku pytać o to. Nawet nie wiem kogo??
Teraz jeszcze zrobili dość ładne podejście pod podwyższany peron 1. Zobaczymy, jak to będzie wyglądało, jak zakończą sprawę.