Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Znikanie SU45 ze szlaków PKP
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Ile jest w kraju jeszcze "Fiatów", które są sprawne/nie dobiły jescze do max. ilości kilometrów, oraz ile taki limit wynosi?
Na stanie rożnych przewoźników jest łącznie 107 lokomotyw serii SU45.

PKP IC 17 sztuk.
PR 50 sztuk.
PKP Cargo 40 sztuk.

Sprawnych lokomotyw tej serii jest kilkanaście, nie wiem czy to wszystkie może coś pominąłem, na pewno te jeździły w ciągu dwóch ostatnich miesięcy.

PKP IC 100,195
PR 079,115,089,164,168,241,246
Cargo 156,208,210,213,220,228,244,245,246,250

Kilkanaście sztuk jest również w zapasach, niestety nie wiem które są sprawne.

Z informacji które posiadam wynika że NR SU45 są wykonywane co 400 000 km.
PR chyba ma jeszcze sprawną 064 w Rzepinie.
A 196 przypadkiem nie jest sprawna w Poznaniu?
Stoi w Chojnicach.
[Obrazek: 4c813635b452.jpg]
[Obrazek: d9585b253834.jpg]

Pociąg relacji Chojnic - Piła Główna - 58725

Zdjęcia słabej jakość bo robione aparatem z komórki. Do tego warunki atmosferyczne nie sprzyjały. Może kogoś zaciekawi Smile

edit.

Coś mi komputer nie ogarnia.

1
2

Jeżeli te linki też nie działają to kliknijcie na pasek adresu i dajcie enter.
Ja nie widzę zdjęcia.
mikol teoretyk napisał(a):Ja nie widzę zdjęcia.

Teraz powinny być.
Ja nadal w twoim poście nie widzę odnośników do zdjęć.
Jak tak patrze na to zdjęcie to zastanawiam się czemu złomiarze tak kasują te maszyny i wagony, przecież gdyby doprowadzili choć kilka maszyn do użytku mogli by więcej zarobić niż tylko z tych kilkudziesięciu ton złomu i kilkunastu ton miedzi.
Jakby tak mądrze pomyśleli to przy tylu prywaciarzach na rynku mieli by niezłe zyski a tak zadowalają się ochłapami.
*ARTUR* napisał(a):przecież gdyby doprowadzili choć kilka maszyn do użytku mogli by więcej zarobić niż tylko z tych kilkudziesięciu ton złomu i kilkunastu ton miedzi.
Jakby tak mądrze pomyśleli to przy tylu prywaciarzach na rynku mieli by niezłe zyski a tak zadowalają się ochłapami.
W jaki sposób można na złomie więcej zarobić?
Co by miało i dlaczego większe zyski z tego tytułu że jest dużo prywaciarzy na rynku, he?
Jeżeli dało by się doprowadzić kilka maszyn do użytku i było by to opłacalne to ktoś by to zrobił.
Wie ktoś jak kwestia SU45 prezentuje się obecnie? Ile loków stoi w krzakach, jakie są w eksploatacji, z konkretnymi numerami?
Ze swojej wiedzy wiem, że 246 oraz 079 (której ostatnia padła sprężarka w czasie ciągnięcia "Kilofa", byłbym też ciekaw odnośnie jej dalszych losów) są w ciągłej eksploatacji.
Stron: 1 2 3 4