Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Inwestycyjna ofensywa w PKP Intercity
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lepiej żeby te miliony które zrezygnowały z kolei, i w ogóle z transportu publicznego, tak szybko nie wracały tym bardziej że kolej jest niezdolna głównie przez braki taboru do ich przewiezienia , przewozy mogą przez to wyglądać tak
http://demotywatory.pl/3526478/Indyjski ... -panstwowe Smile
Wagonów i jednostek w krzakach stoi mnóstwo, ale ich doprowadzenie do porządku kosztowałoby i tak bardzo dużo pieniędzy, dodatkowo nie wszystkie się nadają choćby do kapitalnego remontu, niektóre są tak zniszczone i skorodowane. Kto jednak widział tory odstawcze na toruńskich Kluczykach ten wie, jak dużo taboru, który być może jeszcze mógłby jeździć, grzeje krzaki.
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... orowe.html

Dwa pytania:
1. Powtórka z wagonów kilka lat temu?
2. Skąd te ET22 wezmą? Od Bronka?
rustsaltz napisał(a):2. Skąd te ET22 wezmą? Od Bronka?

A dlaczego nie od PKP Cargo?
Już lepiej by wzięli EU07 a nie ET22. PR już się na bykach przejechały finansowo.
Ale w sumie IC ma taką dotację, że na coś muszą prze*** kasę.
Myslisz, ze sidemek jest niewyczerpany zasob?:p posprzedawali, niech teraz strupy od prywaciarzy biora.
Coś ostatnio mi się obiło o uszy, że PRom kończy się umowa najmu "czekolad"...
Teraz będą konie zaprzęgać do składów wagonowych? Big Grin
Czeskie maszyny mają i EP07A. I tak mało składów wagonowych mają.
IC chce zmodernizować 9 lokomotyw serii EP08.

http://kurierkolejowy.pl/aktualnosci/23 ... owane.html

Ciekawe, czy EP08-007 wyjedzie z NG w pomarańczowym wdzianku?
Ciekawe jaki jest zakres modernizacji...
rustsaltz, sprawdziło się to, co mówiłem w sprawie wynajmu lokomotyw.
EU07-1504 z PKP Cargo poszła do IC. Nie wiadomo czy na dłużej czy będą zmieniać lokomotywy.

[Obrazek: d88c91871c979928320d6d08bf2aa0b2.jpg]
Marznie obsada IC czy Cargo?
A tego to niestety nie wiem. Ale szlak znany, lokomotywa też, więc raczej ICkowa.
Na Vectronach też jeżdżą maszyniści IC.
Pod koniec 2015 FLIRT3 zostaną włączone do regularnego kursowania.

http://inforail.pl/text.php?from=mail&id=69379
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10