Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lepiej żeby te miliony które zrezygnowały z kolei, i w ogóle z transportu publicznego, tak szybko nie wracały tym bardziej że kolej jest niezdolna głównie przez braki taboru do ich przewiezienia , przewozy mogą przez to wyglądać tak
http://demotywatory.pl/3526478/Indyjski ... -panstwowe
Wagonów i jednostek w krzakach stoi mnóstwo, ale ich doprowadzenie do porządku kosztowałoby i tak bardzo dużo pieniędzy, dodatkowo nie wszystkie się nadają choćby do kapitalnego remontu, niektóre są tak zniszczone i skorodowane. Kto jednak widział tory odstawcze na toruńskich Kluczykach ten wie, jak dużo taboru, który być może jeszcze mógłby jeździć, grzeje krzaki.
rustsaltz napisał(a):2. Skąd te ET22 wezmą? Od Bronka?
A dlaczego nie od PKP Cargo?
Już lepiej by wzięli EU07 a nie ET22. PR już się na bykach przejechały finansowo.
Ale w sumie IC ma taką dotację, że na coś muszą prze*** kasę.
Myslisz, ze sidemek jest niewyczerpany zasob?:p posprzedawali, niech teraz strupy od prywaciarzy biora.
Coś ostatnio mi się obiło o uszy, że PRom kończy się umowa najmu "czekolad"...
Teraz będą konie zaprzęgać do składów wagonowych?
Czeskie maszyny mają i EP07A. I tak mało składów wagonowych mają.
Ciekawe jaki jest zakres modernizacji...
rustsaltz, sprawdziło się to, co mówiłem w sprawie wynajmu lokomotyw.
EU07-1504 z PKP Cargo poszła do IC. Nie wiadomo czy na dłużej czy będą zmieniać lokomotywy.
Marznie obsada IC czy Cargo?
A tego to niestety nie wiem. Ale szlak znany, lokomotywa też, więc raczej ICkowa.
Na Vectronach też jeżdżą maszyniści IC.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10