Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Sprzedaż wysłużonych lokomotyw
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Czy ktoś może wie, gdzie można uzyskać informację na temat sprzedaży wysłużonych lokomotyw lub przeznaczonych do kasacji? Jeśli tak, to prosiłbym o link lub inne namiary.
PKP IC sprzedaje 8 lokomotyw EU07.

Ogłoszenie:
http://intercity.pl/pubfile/przetargi/S ... y%20SA.pdf
Warunki przetargu:
http://intercity.pl/pubfile/przetargi/W ... y%20SA.pdf

Na sprzedaż idą EU07-: 009, 080, 082, 083, 089, 093, 162, 166. Oczywiście typ 4E. Ceny nawet kuszące, nie wiem jednak, jaki jest stan techniczny lokomotyw.

Virakocha

Po remoncie idealne dla PR niestety spółeczki wolą się tego pozbyć na szrot ;-)
Virakocha, więcej realnego myślenia, PR i jakikolwiek zakup + wyłożenie kasy na modernizację. Zresztą te lokomotywy są z lat 60. - co tu modernizować. Łatwo rzucić nieprzemyślane hasło.
Virakocha napisał(a):Po remoncie idealne dla PR niestety spółeczki wolą się tego pozbyć na szrot ;-)

Przecież nikt nie zabrania stanąć PR w przetargu. Te siódemki są w fatalnym stanie.
przem710, stanąć nie zabroni im nikt, ale dokonania tranzakcji już tak...
Przeczytaj punkt 17 z pierwszego linka podanego przez mikrobart,
I pozamiatane Smile
Faktycznie haczyk, lecz cena nie musi przekroczyć tej granicy.
Jeśli byłoby coś wiadomo odnośnie pozbywania się gagarinów i rumunów (sprzedaż, kasacja) przez PKP lub prywaciarzy proszę dać znać.
W październiku zeszłego roku Cargo ogłosiło przetarg na sprzedaż 48 rumunów...
http://www.rynek-kolejowy.pl/19361/PKP_ ... w_ST43.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/25181/PKP_ ... w_EU07.htm

Kolejne lokomotywy EU07/EP07 idą pod młotek.

EU07-047
EU07-078
EU07-113
EU07-157
EU07-133
EU07-157
EP07-185
EU07-186
EP07-187

Robi się coraz mniej poczciwych "siódemek".
Tylko czekam na to, aż pojawią się głosy za tym, by te siódemki wcisnąć PR-om :lol:
ET40, prawdę mówiąc zaświecił mi się w głowie ten pomysł, ale gdy PR zakupiłby te wysłużone ze wszech miar lokomotywy to pieniądze, które musiałby być przeznaczone na ich modernizację a raczej kapitalny remont byłby chyba niewspółmierne do osiągniętego zysku.
Kto wie, może tak się stanie. Pierwsza partia już znalazła nabywcę
Stron: 1 2 3