Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Co teraz??? Zakup budyni?? Czy może jakiś inny pomysł.. Dowiemy się tego na dniach..

Eurosprintery zapadły nam w pamięci bardzo dobrze.. Będziemy o nich pamiętać i mam nadzieję, że jeszcze wrócą do Przewozów Regionalnych jako ich własność..
To prawda, rozmawiałem podczas DTK z mechanikiem Eurosprintera. Wróci to, co było przed leasingiem od Dispoloka - w iR pojadą pewnie ET22.

Virakocha

A skąd te informacje kolego?? Na Rynku Kolejowym ani widu ani słychu :mrgreen:
Na forum Górnośląskich Miłośników Kolei pisało, że 5 stoi w lokomotywowni i mają zdzierane napisy Przewozy Regionalne
Informacje od mechanika, pewne raczej, tym bardziej, że zdzierają logo. Dobrze, że udało mi się sfotografować jeszcze przed obdarciem ze skóry.
Nie! Przeca ich jeszcze w obiektyw nie zlapalem Sad
A mi się udało!
[Obrazek: 10094619.jpg]
[Obrazek: 10094589.jpg]
Ha! Co prawda ja wersji EuroSprinter-ów PR-ów nie sfotografowałem, za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy. Ale myślę że póki co PR będą polegać na taborze PKP Cargo (tzn. Seria ET22) Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać, a w dodatku nie uważam że PR powinny wydawać tyle pieniędzy, przez co pozostaje Leasing!
TOMEKKOT napisał(a):za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy
To samo uczyniłem. :] E186-141-8 i E186-143-4. Mozna je zobaczyc na moim kanale YT: http://www.youtube.com/user/TheTaurus01
TOMEKKOT napisał(a):Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać
To nie nastąpi w najbliższym czasie, zakup jest bezsensowny w obecnej sytuacji finansowej spółki. Leasing rzeczywiście jest najlepszym wyjściem, koszty wynajmu ET22 są w porównaniu z kosztem leasingu Eurosprinterów są bardzo wysokie.
Jest przetarg na leasing 10 loków nowych lub po naprawie okresowej (nie starsze niż 5 lat).

http://przewozyregionalne.pl/przetargi,o...,5627.html
No to najprawdopodobniej znowu zawitają do nas Eurosprintery, no bo jaki inny kandydat niż Dispolok może przedstawić lepszą ofertę
Albo ES64U4 ;D
Aż tyle PR nie potrzeba, ale jakby nie patrzył - kręcimy się w stajni Siemensa.
W ES64U4 - jedyne z dopuszczeniem na Polskę jeżdżą w PKP IC. Odstawienie ES64F4 wiąże się z tym, że ich leasing został zawarty poza ustawą o zamówieniach publicznych (bez przetargu) - limit kosztów oznaczał też krótszą eksploatację. Teraz chcą żeby zagościł na dłużej więc musieli ogłosić przetarg.
Stron: 1 2 3