Liczba postów: 354
    Liczba wątków: 30
	
Dołączył: 23.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Te konsultacje to była jakaś kpina ze strony ŚZPR. Nie było ani dyrektora ani osób odpowiedzialnych za właściwe tworzenie rozkładu jazdy. Były jakieś tam kobity z biurówy było ich -5. Siedziały nic konkretnego nie były w stanie powiedzieć tylko kiwały głową, notowały i właściwie to więcej wiedziały osoby które przyszły na spotkanie z zewnątrz. Co ważne nie było nikogo z UM- pokazali w taki sposób gdzie tak naprawdę mają pasażerów pociągów PR. Powiem więcej, pracownicy niebyli specjalnie zainteresowani naszymi wnioskami, podczas ich przedstawiania rozmawiały i szeptały sobie do ucha. Ja wyszedłem pod koniec bo już nie mogłem znieść tej ignorancji ze strony PR. A stwierdzenie, ze strony PR, że postarają się o większą frekwencje na spotkaniach to jest jakaś farsa! Już w tamtym roku obiecano, że więcej osób zostanie o tym poinformowanych i co? Najbardziej mnie zaskoczyło stwierdzenie Pani rzecznik, że przecież to w interesie podróżnych jest to aby pociąg gdzieś jechał lub nie. A czy to PR nie chcą zarabiać i walczyć o linie kolejowe? KOMPROMITACJA! ŚZPR ma tak fatalną opinię, a dzisiaj uświadomili mnie, że będzie jeszcze gorzej. Generalnie odniosłem wrażenie, że gdyby nie media to spotkanie mogło by odbyć się w kawiarni przy kawie obserwując postawy pracowników z Przewozów Regionalnych. Ja dziękuję tylko ŚZPR za uświadomienie mnie i wreszcie dotarło do mnie jaki to jest beton i busz:/
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Zastanawia mnie fakt, po co te spotkania się odbywają? Po to, żeby potem trąbić w internecie, że rozkład był konsultowany społecznie i wniesiono bardzo mało poprawek?
Dziwne - spotkania, przynajmniej teoretycznie, powinny być bardzo szanowane ze strony PR - przecież ludzie z własnej woli i nieodpłatnie chcą naprawiać błędy PR przy układaniu rozkładu. Obsada spotkania ze strony PR może i ciut zbyt niskiego szczebla, ale jeśli PR byłoby zdaniem pasażerów zainteresowane, to i Panie z biura mogłyby wystarczyć.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 354
    Liczba wątków: 30
	
Dołączył: 23.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Może by i wystarczyły ale ich stosunek do tych konsultacji był bardzo mizerny. Rozbawił mnie pewien szczegół. Kartki po których notowały pracownicy były z artykułami i komentarzami z RK, czyli potwierdza się moja informacja na temat szczegółowych analiz ze strony ŚZPR wpisów na różnych forach i stronach w sieci.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		W takim razie mam nadzieję, że czytają i nasze forum a co za tym idzie zmienią podejście do tego typu spotkań i zaczną z nich na prawdę korzystać.
A jak z frekwencją?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Chyba jest jakiś wymóg formalny konsultacji społecznych. Muszą sobie odhaczyć w dokumentach, to robią takie cocktail-party i odhaczają.
Chyba do wszystkiego co ma być zrobione na serio, to trzeba sobie wypracować kontakt i "wydeptać ścieżkę" samodzielnie, by trafić na odpowiednie osoby. Do czego zachęcam!
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 324
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 11.05.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Moim zdaniem to na takim spotkaniu powinien byc obecny którys z dyrektorów zakładu i przede wszystkim naczelnik działu marketingu. No ale to nie da rady w Katowicach...
	
	
	
Pozdrowionka z centralnej Polski
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 354
    Liczba wątków: 30
	
Dołączył: 23.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Frekwencja? Sami mikole dziennikarze i 3 pasażerowie!
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Na mikolach najbardziej powinno PR zależeć, wszak Ci prawdziwi miłośnicy zawsze mają coś wartościowego do przekazania.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Bo ja wiem... a ilu tych mikoli?
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 354
    Liczba wątków: 30
	
Dołączył: 23.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		8 na 14-15 osób bez mediów.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 324
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 11.05.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Przed momentem RMF FM podało informacje jak to Sląski ZPR przeprowadził konsultacje ws. rozkładu, że kpina z pasazerow i takie tam. Była kilkusekundowa wypowiedz jakiegos MK - przyznać się, który to? ;-)
	
	
	
Pozdrowionka z centralnej Polski
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Właśnie Gardonia odwołali z funkcji dyrektora ŚZPR. Następcą jest niejaki p. Chwała.
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 324
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 11.05.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		psim,hoho.... skad masz to info? W ogóle co z tego że dyrektora odwołali, tam jest potrzebne porządne przewietrzenie ekipy jak nie calkowita wymiana.
	
	
	
Pozdrowionka z centralnej Polski
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909
    Liczba wątków: 159
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Z Rynku Kolejowego. Kilka godzin wcześniej wróbelki też o tym ćwierkały.
To co z tym Śląskiem będzie? ŚZPR zły, KŚ złe...
	
	
	
Bahnfahren ist unser Business
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 324
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 11.05.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		psim, o KŚ to mi nic nie mów. Tam gdyby byli inni ludzie w SZPR to by było całkowicie inaczej.
	
	
	
Pozdrowionka z centralnej Polski