Wczoraj, 21:17
Witajcie,
już od pewnego czasu zastanawiam się nad zawodem maszynisty. Interesują mnie tylko i wyłącznie przewoźnicy pasażerscy. Zastanawia mnie także kilka spraw o które chciałbym zapytać:
1) Czy obecnie warto "iść" w ten zawód pod względem zarobków biorąc pod uwagę dosyć trudną i długą naukę? Jakie są widełki płacowe u przewoźników pasażerskich w np. IC, KŚ czy POLREGIO?
2) Czy łatwo jest znaleźć miejsce do odbycia świadectwa maszynisty? Bo z tego co wiem, że przewoźnicy szukają głównie już maszynistów po świadectwie (głównie interesuje mnie właśnie IC, KŚ, KMŁ czy POLREGIO ponieważ Ci przewoźnicy obsługują połączenia w moich okolicach (woj. Śląskie))
3) Jak wyglądają realia takiej pracy? Czyli jak szczerze wygląda ta praca czy np. dany maszynista kursuje tylko na jednej lub dwóch trasach czy jest to szerszy zakres (mówię tu np. o KŚ, KMŁ, POLREGIO (zakład w Krakowie)?
już od pewnego czasu zastanawiam się nad zawodem maszynisty. Interesują mnie tylko i wyłącznie przewoźnicy pasażerscy. Zastanawia mnie także kilka spraw o które chciałbym zapytać:
1) Czy obecnie warto "iść" w ten zawód pod względem zarobków biorąc pod uwagę dosyć trudną i długą naukę? Jakie są widełki płacowe u przewoźników pasażerskich w np. IC, KŚ czy POLREGIO?
2) Czy łatwo jest znaleźć miejsce do odbycia świadectwa maszynisty? Bo z tego co wiem, że przewoźnicy szukają głównie już maszynistów po świadectwie (głównie interesuje mnie właśnie IC, KŚ, KMŁ czy POLREGIO ponieważ Ci przewoźnicy obsługują połączenia w moich okolicach (woj. Śląskie))
3) Jak wyglądają realia takiej pracy? Czyli jak szczerze wygląda ta praca czy np. dany maszynista kursuje tylko na jednej lub dwóch trasach czy jest to szerszy zakres (mówię tu np. o KŚ, KMŁ, POLREGIO (zakład w Krakowie)?