Liczba postów: 591
    Liczba wątków: 24
	
Dołączył: 01.11.2014
	
Reputacja: 
8
	 
	
	
		Jeździłem na Elfach II  dwu,trzy i czteroczłonowych, kabina ta sama ale ogólnie to są bardzo awaryjne jednostki,każdy maszynista który tym jeździł,jeździł powtarzam a nie jechał raz to potwierdzi. Mnóstwo błedów pojawia się na monitorze podczas jazdy, często niezgodnych z faktem co tylko powoduje brak skupienia się nad tym co ważne , usterki nagrzewnic i klimatyzacji to juz standard,podzespoły produkowane w innych krajach stąd problem z naprawą, częste usterki powodujace brak jazdy z niewiadomego powodu gdzie jedyna możliwość to reset baterii , no i częste problemu z trakcją wielokrotną...książkę by pisać ale niestety PESA to jak kopalnie , nieważne czy jest dobrze grunt by trwało....
	
	
	
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 79
    Liczba wątków: 8
	
Dołączył: 06.11.2018
	
Reputacja: 
8
	 
	
	
		No to ja nie slyszalem nic na temat defektów (jeśli już to rzadko, sporadycznie), ale dzięki za sprostowanie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 79
    Liczba wątków: 8
	
Dołączył: 06.11.2018
	
Reputacja: 
8
	 
	
	
		No i mamy - oba przetargi podpisane, a te na HZT nawet w rozszerzonej formie! Brawo za to! Pierwsze dostawy za odpowiednio: 18 miesięcy (Newag) i 22 miesięcy (PESA). Dziwi jednak fakt, że KD które "klepały biedę", nieskutecznie próbując kupić cokolwiek przez ostatnie dwa lata, nagle wyciągają na stół przeszło 100 milionów na zakup 4 dodatkowych sztuk. Czy nie można było wcześniej tego zrobić? 
Ponadto tabor SKPLu regularnie obsługuje już połączenia Legnica - Kłodzko i Legnica - Żary, aczkolwiek SA134-024 i 025 nie wyjechały jeszcze (na 99%) na naprawy, gdyż były widziane w ruchu jeszcze na początku tego miesiąca.