16.03.2011, 09:00 
	
	
	
		Odpowiedź sms była by o wiele szybsza i wygodniejsza niż szperanie w internecie.
	
	
	
	
| 
					SMS-owe centrum informacji o położeniu pociągu - realne?
				 | 
| 
		
		
		16.03.2011, 09:00 
	
	 
		Odpowiedź sms była by o wiele szybsza i wygodniejsza niż szperanie w internecie.
	 
		
		
		16.03.2011, 10:04 
	
	 
		Widzisz tobie idzie to bardzo szybko, natomiast jest wiele osób które może mieć z tym problem.
	 
		
		
		16.03.2011, 15:29 
	
	 
		Mnie net w telefonie się zawiesza niesamowicie. Więc szans na otwarcie nie ma. Ale wątpię, aby PR wykładały kasę na takie projekty. Już lepiej niech oddadzą nam cofnięte pociągi przyśpieszone i ruch m/narodowy
	 
		
		
		16.03.2011, 15:44 
	
	 
		kris123, błagam, bądź czasem trochę bliżej rzeczywistości. Może napiszemy do nich pismo: nie bawcie się w GPSy - przywróćcie połączenia. Koszty takie same, co nie?  Zabawa w smsowy system informacji jest warta świeczki, ale chyba nie teraz, nie wtedy, gdy spółka chyli się ku upadkowi. 
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
 
		
		
		16.03.2011, 17:32 
	
	 
		Jak to chyli się ku upadkowi. Od lat konsekwentnie zapowiada, że już zaraz, normalnie za miesiąc, najdalej dwa, wyjdzie na prostą ;-)
	 
Bahnfahren ist unser Business
 
		
		
		16.03.2011, 17:56 
	
	 
		psim, no wiem wiem, w sumie to od jutra, góra za tydzień ;-)  Warto dbać o promocję, marketing, ale smsy chyba mogą poczekać na lepsze czasy. Które mam nadzieję KIEDYŚ nadejdą. 
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
 | 
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |