Liczba postów: 170
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 03.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Hehe dobre. Bo Japonię dotknął kataklizm. Ciekawy argument szefostwa Pesy
 
	
NYNUŚ:)
"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 548
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 18.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Trochę niestety tu jest racji, bo po tsunami w Japonii, na niektóre elektroniczne podzespoły trzeba było czekać 2x dłużej niż do tej pory.
Ale nie wiem, czy akurat to wszystko jest prawdą w przypadku ELFów.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Bez SIP-u da się jechać, większym problemem są awarie drzwi, czy komputerów pokładowych.
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 414
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 15.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Z Flirtami też na początku tak było... A teraz śmigają jak wściekłe  ;-) . Elfy muszą wyzbyć się wszelkich "chorób" które będą z czasem musiałybyć przez PESĘ eliminowane.  8-)
	
	
	
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 896
    Liczba wątków: 17
	
Dołączył: 06.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Rzecz w tym, że Stadler się szybko z tym uporał. Tyle, że Pesa to nie Stadler i jej idzie to znacznie gorzej - od 4 lat prototypy sypią się równie mocno i końca nie widać...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 414
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 15.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		No nie tak szybko, bo ok 2 lat to trwało, al Elfy to zupełne można powiedzieć prototypy, wię mam wrażenie, że PESA będzie trzymała rękę na pulsie - bo to jest w jej interesie, żeby zdobywać nowe zamówienia. A swoją drogą ciekawe, dlaczego UM nie poszedł w stronę flirtów, skore się dość dobrze zaczęły sprawdzać...
	
	
	
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 896
    Liczba wątków: 17
	
Dołączył: 06.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		W jej interesie? Mając na koncie 14 sypiących się EDytek opchnęła 40-50 nowych EZTów zanim pierwszy opuścił fabrykę! Po co się wysilać... :->
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 414
    Liczba wątków: 27
	
Dołączył: 15.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Wiesz naprawy gwarancyjne pochłaniają w cholerę kasy, więc nie wydaje mi się, żeby PESA chciała przez cały okres gwarancji dopłacać do interesu.  ;-) Za każdym razem trzeba wysłać jednak monterów a to są koszty, poza tym umowy są chyba tak skonstruowane, że wykonawca musi płacić jakieś kary za niedotrzymane terminy napraw.  8-)
	
	
	
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Największym minusem elfów, jest to że praktycznie nie odbyły żadnych oficjalnych testów. Wszystko pasażerowie testują na sobie, ale i tak jestem zwolennikiem tego co polskie, i choć  nie jestem zwolennikiem KŚ to i tak a elfy trzymam kciuki. Mam nadzieje że PESA bardzo szybko wyciągnie wnioski z popełnionych błędów, inaczej europejska kariera pozostanie w sferze marzeń. PESA do roboty, albo spadać.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 354
    Liczba wątków: 30
	
Dołączył: 23.08.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Na Elfach można już zauważyć pęknięcia na karoserii, to ma być ten wysokiej jakości produkt? Szkoda słów.