Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
 
	
	
		O ile dobrze pamiętam, to skomunikowanie "Karkonoszy" i "Rozewia" będzie w Jeleniej Górze.  Bielska część "Rozewia" pojedzie przez Katowice, a połączenie Małopolski i Podkarpacia ze Świnoujściem zapewni "Przemyślanin", który będzie tam jeździł cały rok (do tej pory tylko w wakacje).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 586
    Liczba wątków: 46
	
Dołączył: 21.05.2016
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		Adams - no to już naprawdę dziwny naokrężny twór, a myślałem, że po TLK Biebrzy z Krakowa do Gdyni przez W-wę, Białystok, Olsztyn do 3miasta czy TLK Halny do Zakopanego nie wymyślą niczego... A tu prosze...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
 
	
	
		Powód takiego przetrasowania "Ustronia"  to prawdopodobnie nocne zamknięcie na remontowanym odcinku Radom - Warszawa, a z kolei Wiedenką jadą "Karpaty" i oba pociągi by się ze sobą dublowały. Jednak nie wiem czy zamiast takiej kosmicznej trasy nie lepiej byłoby puścić "Ustronie" przez CMK.  Przynajmniej nie omijałby Warszawy, a czas przejazdu całej trasy by się skrócił. 
Jeśli natomiast chodzi o TLK "Halny", to ten pociąg według mnie jest zupełnie OK. Jest to dogodne dzienne połączenie Kujaw, Wielkopolski, Dolnego Śląska i Opolszczyzny z Beskidem Śląskim, Żywieckim i Makowskim, oraz Podhalem. Pociąg ten na tyle się przyjął, że od nowego rozkładu jazdy będzie kursował do Zakopanego w każdy weekend, a w sezonach świątecznych, zimowym i letnim codziennie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 586
    Liczba wątków: 46
	
Dołączył: 21.05.2016
	
Reputacja: 
5
	 
 
	
	
		No OK z Halnym to trochę przesadziłem, bo jeśli IC go uruchamia na cały rok tzn. że musi mieć obłożenie;