Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Za autobus szynowy jest uważany każdy spalinowy zespół lub wagon trakcyjny o oznaczeniu literowym SA oraz chyba elektryczny EN81.
A co do tabel prędkości, są one opublikowane na stronie PLK-i jako załączniki do regulaminu przyznawania tras.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Nie chodzi przypadkiem o nacisk na oś?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 278
    Liczba wątków: 23
	
Dołączył: 27.12.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Być może chodzi o nacisk na oś, ale to nie wyjaśnia faktu, że SA mają jechać wolniej niż składy wagonowe, które są cięższe.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 548
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 18.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Jedyne co mi przychodzi do głowy to ewentualnie za mała masa hamująca takiego zestawu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 555
    Liczba wątków: 134
	
Dołączył: 15.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Owszem, dlatego postuluję zniesienie osobnego oznaczenia serii SA i tym samym zniesienie tej nazwy oficjalnej, właśnie zewzględu na brak jednoznacznej definicji wydzielającej autobusy szynowe z wagonów i zespołów trakcyjnych. SN81, któremu bliżej do drezyny, nie jest autobusem szynowym. Ale już taki ŚA110, któremu bliżej do EN57, już jest autobusem szynowym.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 453
    Liczba wątków: 16
	
Dołączył: 22.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Wykaz Prędkości Maksymalnych dla linii 274 na RJ 2012/3 tor P Jelenia Góra - Wrocław Gł.
pociągi pasażerskie (autobusy szynowe)
km-km km/h. (km/h.)
1,563-20,320 100 (100)
20,320-28,640 120 (120)
28,640-47,710 100 (100)
47,710-49,480 80 (80)
49,480-56,416 90 (90)
56,416-64,500 40 (40)
64,500-69,100 80 (80)
69,100-84,600 60 (60)
84,600-114,253 80 (80)
114,253-118,800 100 (120)
118,800-119,280 90 (90)
119,280-120,365 100 (120)
120,365-121,200 40 (40)
121,200-125,800 70 (80)
125,800-126,250 80 (80)
	
	
	
ScottyRail
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 22
	
Dołączył: 20.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Może było jakieś tym czasowe ograniczenie do 100 km/h "obowiązujące w jakimś przedziale czasowym na czas prac przy torowych dlatego nie była maxa, albo trasowanie składu pod 100 jak ktoś już wspominał.