Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PESA] Gama Marathon 111Ed
#76
Gama jak na razie jest w Bydgoszczy:
[Obrazek: tnimg1886.th.jpg]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#77
Panowie aparaty w dłoń od jutra w LOTOS Kolej rozpoczyna pracę ta POLSKA lokomotywa.
Pierwszy wyjazd z Gdańska do Zduńskiej Woli godz. 11:30
Adam
Odpowiedz

#78
Jestem nieco sceptyczny co do tej informacji, ale sprawdzę to.
Odpowiedz

#79
Kolego jest to pewna informacja gdyż lokomotywa już dzisiaj zabierała próżny skład z Bydgoszczy do Gdańska ale jeszcze rano sprawdzę i jak chcesz to mogę rano potwierdzić tą informacje a dokładniej godzinę wyjazdu gdyż może ulec małej zmianie.
Adam
Odpowiedz

#80
OK w takim wypadku proszę o potwierdzenie ;-) Będę na nią czekał.
Odpowiedz

#81
Miałem okazję oglądać tą lokomotywę na targach w Berlinie w ubiegłym roku.


Załączone pliki Miniatury
   
Adam
Odpowiedz

#82
Też jestem sceptyczny do tej informacji, dlatego, że w tak szybkim tempie jeszcze żadna lokomotywa nie dostała dopuszczeń do ruchu planowego.
Jak rozmawiałem z przedstawicielem PESY (podczas testów na stacji w Poznaniu) to powiedział mi, że jeszcze będą testy przez wybranego przewoźnika pasażerskiego.
Marathon co najwyżej może teraz zacząć jeździć z wagonami (też jako elementem testów), podobnie, jak miał Husarz czy też Vectron.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#83
To, że rozpoczyna pracę nie oznacza, ze będzie jeździć już planowo, a po to są testy żeby również ciągnąć skład po torach, a nie tylko jeździć luzem po bocznicy, więc nie wiem w czym to zdziwienie.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#84
Mam potwierdzenie, Gama jedzie na 100% w tej chwili zbliża się do Pruszcza.
Odpowiedz

#85
Wiadomo jak leci? Przez Ino czy bokiem?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#86
Właśnie problem w tym, że przed chwilą jechał Dragon i puścili go przez Ino, a zazwyczaj składy lotosu jeżdżą bokiem. No i nie mam nikogo znajomego na nastawni w Inie obecnie, więc się nie dowiem. Swoją drogą, kto wie ile jedzie się z Pruszcza do Ina? (bdg-ino jakieś 45 minut, przez Emilianowo 1h20 min )

Jedzie do Zduńskiej woli jbc.
Odpowiedz

#87
pitagoras23 napisał(a):Też jestem sceptyczny do tej informacji, dlatego, że w tak szybkim tempie jeszcze żadna lokomotywa nie dostała dopuszczeń do ruchu planowego.

Dostała dopuszczenie do prób, a te uwzględniają prowadzenie pociągów przez Lotos między innymi.

KlimaT napisał(a):Właśnie problem w tym, że przed chwilą jechał Dragon i puścili go przez Ino, a zazwyczaj składy lotosu jeżdżą bokiem.

Bo Dragon jeździ z Wrocławia-Gniezna, czyli musi jechać przez Ino. Lotos z Gamą jadąc do ZWK
pojedzie obwodnicą, po co tłuc się przez Ino.

KlimaT napisał(a):Swoją drogą, kto wie ile jedzie się z Pruszcza do Ina?
Mój rekord to 6 godzin Wink Ale teraz trochę mniej zamknięć, w 4 godziny się powinien wyrobić, w zależności od tego, jak pójdzie jazda przez Emila, czy nie będzie nieplanowych zamknięć, albo jakiś przeszkód (aura wesoła).
Odpowiedz

#88
Ach, widzisz, zapomniałem o tym, że dragon do Gniezna jeździ... No cóż, dzięki... Się gdzieś zapoluje w okolicach Rąbinka.
Odpowiedz

#89
Wcześniej zadawałem sobie pytanie, czy zrobili spolszczenie ekranów diagnostycznych. Dziś już wiem, że tego nie zrobili :/
No ponoć lokomotywa z Polski

Poluj wyżej, jak masz możliwość, bo jednak niby weekend, ale boję się, że na prawdę choćby dobrze jechali, to utknie na BW przed Emilem... Tam czasem można stać i stać... od samego Maksa.
Odpowiedz

#90
Info; Jakieś 20 minut temu był w Zajączkowie Tczewskim, czyli teraz prawdopodobnie wyjeżdża z Tczewa.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SM42-2220 PESA Bydgoszcz - malowanie KlimaT 3 4 004 10.11.2012, 20:46
Ostatni post: Lutek
  PESA Gama - nowa platforma lokomotyw sphinx 44 17 790 09.12.2011, 18:34
Ostatni post: TOMEKKOT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.