Liczba postów: 60
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 25.07.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Brak sensu ekonomicznego. ;-)
A tak poza tym to sympatycznie, że władze wpadły na taki pomysł i zrealizowały go. Warto jednak mieć na uwadze, że w obecnej sytuacji linia może być tylko i wyłącznie turystyczna (oczywiście super, że pomyślano o skomunikowaniach i że można nią pojechać także komercyjnie - brawa za ten \"dasizm\").
Gdyby natomiast chcieć podrążyć temat to to i owo wymagałoby poprawki. Oprócz sensownego rozkładu i relacji, poważnym problemem jest położenie dworca we Włodawie. Pociągnięcie tego kawałka torów w pobliże centrum na pewno byłoby wskazane - oczywiście wiadomo, koszty, koszty + niedasizm i upór PLK w tej materii.
No, ale mimo wszystko brawa za inicjatywę i prokolejowe podejście.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 756
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ostatnimi czasy dobrze dzieje się na lubelszczyźnie.
Powstały np. nowe przystanki osobowe w Izbicy, Nowinach i Żulinie. Poprawa parametrów na linni 69 oraz modernizacja linni Lublin-Parczew  Lokalna ludność przekonuje się bardziej do transportu kolejowego.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 066
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 26.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Dzięki. Wiadukty, mosty, widać, że wzięli się na poważnie :-)
	
	
	
Pozdrawiam ;-)
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
	
	
		Widzę że frekwencja dopisała. Oby ten stan się utrzymał to może pociągi na tej linii się utrzymają dłużej. Trasa z tego co widzę też malownicza, pasuje to zaliczyć  ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 267
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 04.09.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Nie oszukujmy się, w tym roku też miało nie być. Kursy na tej linii są indywidualnie zamawiane przez samorządy, więc ten artykuł prawdę mówiąc żadnych informacji nie przekazuje.