04.09.2013, 19:54 
	
	
	
		To ja poproszę o nazwy i numery pod zarządem pierwszego właściciela wszystkich (6 sztuk) zachowanych parowozów serii A4.
	
	
	
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
	
| 
				
				 
					Kolejozagadka
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		04.09.2013, 19:54 
	
	 
	
		To ja poproszę o nazwy i numery pod zarządem pierwszego właściciela wszystkich (6 sztuk) zachowanych parowozów serii A4.
	 
	
	
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
 
	
		
		
		05.09.2013, 06:45 
	
	 
	
		60007 Sir Nigel Gresley 
	
	
60008 Dwight D Eisenhower 60009 Union of South Africa 60010 Dominion of Canada 60019 Bittern 60022 Mallard :-) :-) 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		05.09.2013, 14:48 
	
	 
	
		Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-)
	 
	
	
Konrad ,,Tp4'' Czapracki vel. C-ARTon
 
	
		
		
		06.09.2013, 06:53 
	
	 
	
		LNER oryg. LNER 1946 ... BR 
	
	
4498...........7..............60007 Sir Nigel Gresley 4496...........8..............60008 Dwight D Eisenhower 4488...........9..............60009 Union of South Africa 4489.........10..............60010 Dominion of Canada 4464.........19..............60019 Bittern 4468.........22..............60022 Mallard [ Dodano: 2013-09-06, 18:38 ] Tp4 napisał(a):Numery miały być pod zarządem pierwszego właściciela a tym BR nie było ;-) Szanowny kolego - zapodałem i co ????????????????????? 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		07.09.2013, 11:27 
	
	 
	
		Jakie są zasady powiadamiania dróżników przejazdowych oraz zamykania rogatek: 
	
	
1. Na szlaku 2. W obrębie stacji ograniczonej semaforami wjazdowymi. 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		09.09.2013, 11:43 
	
	 
	
		Widzę że nie ma chętnych a więc tak w wielkim bardzo wielkim skrócie. 
	
	
Na szlakach przyległych dyżurny za pomocą urządzeń łączności powiadamia dróżników o odjeździe /zamiarze odjazdu/ pociągu. Różnica jest przy powiadamianiu na linii jednotorowej lub na szlaku dwu i więcej torowym z wprowadzonym ruchem jednotorowym dwukierunkowym. Oczywiście np. dużo wcześniej robimy wolną drogę a powiadamiamy w odpowiednim czasie. Na stacji (w obrębie pomiędzy semaforami wjazdowymi) najpierw powiadamiamy dróżnika który musi się zgłosić następnie czekamy na potwierdzenie zamknięcia rogatek za pomocą urządzeń łączności lub innych i dopiero wtedy zapodajemy wolną drogę na semaforze wjazdowym/wyjazdowym. --------------------------------------------------------------------------------------------------- W związku z tym zadaję nowe pytanie: Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego. 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		12.09.2013, 19:39 
	
	 
	
		Widzę że pytanie jest za trudne a może za bardzo kolejowe. 
	
	
Rezygnuję - jak ktoś chce niech zadaje. 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		04.12.2013, 19:46 
	
	 
	
		W związku z tym iż nikt nie chce odpowiadać na kolejo-zagadkę mam zapytanie do 
	
	
admina - ciągniemy to dalej czy nie ?? 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl 
	
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		08.04.2014, 13:16 
	
	 
	
		Znalazłem bardzo ciekawy wątek, dziwię się, że nie jest kontynuowany... 
	
	
	
Czy Tarcza ostrzegawcza przelotowa musi się znajdować przy semaforze wjazdowym(drogowskazowym) czy też może się znajdować w innym miejscu i dlaczego. Tarcza ostrzegawcza tzw. przelotowa jest zawsze uzupełnieniem obrazu sygnałowego na semaforze kształtowym, który z racji swej konstrukcji nie podaje żadnej informacji o sygnale na następnym semaforze. Konieczność podawania takiej informacji wynika wprost z § 16, ust. 2 wytycznych Ie-4(WTB-E10). Zatem o tarczy ostrzegawczej przelotowej możemy mówić jedynie w przypadku, gdy jest ona ustawiona przed semaforem kształtowym i jej wskazania uzupełniają odczytywany sygnał zezwalający na tym semaforze. Tarcza ostrzegawcza przelotowa może być wolnostojąca lub umieszczona na maszcie semafora. 
		
		
		07.12.2014, 12:22 
	
	 
	
		Spodobał mi się ten temat, więc spróbuję odgrzać: 
	
	
	
Pytanie testowe z jakiegoś egzaminu :-) Cytat:Gdy podczas pracy lokomotywy SM31 żaluzje chłodnicy z prawej strony otworzyły się a żaluzje z lewej strony pozostały zamknięte to świadczy to, że? 
		
		
		07.12.2014, 22:40 
	
	 
	
		Zaluzje z lewej strony sa uszkodzone.
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze. 
	
PL-KSL 
		
		
		21.02.2015, 22:19 
	
	 
	
		Pusta...  ;-)
	 
	
	
	
		
		
		22.02.2015, 10:37 
	
	 
	
		Chyba właśnie na odwrót - Pełna :-) - przynajmniej według wskaźnika, bo w rzeczywistości to już pewnie od dawna pusta. 
	
	
Wskazuje na to logika - przynajmniej "moja" - i fakt tego że "linka" do wskaźnika biegnie od góry, co wskazywałoby na prosty układ pływak - rolka prowadząca - wskaźnik, a co za tym idzie gdy zbiornik jest pełny to pływak jest na górze a wskaźnik na dole. Pozdrawiam sm31-131 
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
 
	
 | 
		
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |