Liczba postów: 90
Liczba wątków: 14
Dołączył: 06.07.2010
Reputacja:
0
Witam, sprawa jest taka jak w temacie poszukuje oryginalnej trąbki z lokomotywy ST44. Chciałbym taka kupić ale nie wiem czy jest szansa aby taka gdzieś dostać.
Z góry dziękuję za pomoc.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Z tym to ciężko trzeba mieć dojścia w lokomotywowni. Taka armaturę nawet jak kasuje się lokomotywę to lokomotywownia zostawia sobie na zapas.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.allegro.pl">www.allegro.pl</a><!-- w --> trzeba trafić, ale występują.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.01.2011
Reputacja:
0
Do tego musisz mieć dość wydajną sprężarkę z dużym zbiornikiem i jakiś szybki zawór, bo inaczej membrana nie chce się wzbudzić do drgań tylko szumi powietrze. Reasumując musi dostać strzał ze sprężonego powietrza.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 22.04.2012
Reputacja:
0
Witam. Chciałbym się zapytać jakie mniej więcej muszę mieć ciśnienie żeby taka trąba ruszyła? I o co dokładnie chodzi z tym zaworem? Jaki najlepszy?