| 
				
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909 
    Liczba wątków: 159
	 Dołączył: 01.02.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Cytat:Niestety, choć łukowianie dość jasno wypowiadają się w tym temacie, to nie są wystarczająco aktywni w działaniu. Do spółki Koleje Mazowieckie w okresie od 12 grudnia 2011 do 31 stycznia 2012r. wpłynęły jedynie trzy wnioski od pasażerów z linii do Łukowa. - Dwa z nich dotyczyły przesunięcia godziny odjazdu pociągu nr 88145 relacji Warszawa Śródmieście – Łuków z godziny 21:01 na godzinę 21:06. Wnioski zostały uwzględnione - pociąg odjeżdża ze Śródmieścia o godzinie 21:09. Dodatkowo wpłynął wniosek dotyczący ograniczenia kursowania pociągów na linii Łuków - Warszawa – Łuków w weekendy w nowym RJP edycji 2011/2012 – poinformowała nas Katarzyna Łukasik z biura prasowego Kolei Mazowieckich. Cytat:Wydłużenie relacji pociągów przyspieszonych Warszawa – Siedlce (przyj. o godz. 15:36 i 19:36) do Łukowa w ramach czerwcowej korekty RJP nie jest możliwe, ponieważ minął już termin zgłaszania poprawek do Zarządcy Infrastruktury, a przed jego upływem do Spółki nie wpłynęły wnioski w tej sprawie. Ponadto nie ma możliwości, aby pociąg „push-pull” pojechał w bezpośredniej relacji do Łukowa, gdyż wymaga to większych zmian w obiegowaniu składów, w tym uruchomienia dodatkowo pociągów jadących służbowo, co niesie za sobą dodatkowe koszty – zaznacza Katarzyna Łukasik. 
I wszystko w temacie. Dziękuję, do widzenia...
http://podlasie24.pl/wiadomosci/lukow/b ... -996d.html 
Bahnfahren ist unser Business
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 161 
    Liczba wątków: 74
	 Dołączył: 22.05.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Cytat:- W umowie rocznej między organizatorem a przewoźnikiem znajduje się zapis, że obejmuje ona wykonywanie przewozów w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego a także przewóz do najbliższej stacji w województwie sąsiednim 
I tak powinno być wszędzie . A nie syf w postaci zatrzymywania się pociągu w jakiejś pipidówie.
	 
	
	
		@Maciej 
Do stacji węzłowej to się zgadza. Gorzej jeśli będzie to stacja w polu. W przypadku E20 osobówki będą kończyć bieg w Krzewiu czyli ... nigdzie ;-)
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 161 
    Liczba wątków: 74
	 Dołączył: 22.05.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Virakocha napisał(a):W przypadku E20 osobówki będą kończyć bieg w Krzewiu czyli ... nigdzie ;-) 
 :-O  A do Kutna dwie stacje.  Nie no, oni chyba nie liczą na to, że pasażerowie się nie wkurzą? Przecież tam się nie zatrzymuje nic oprócz tych REGIO, do / z Kutna, nawet nie ma możliwości przesiadki. o.O
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909 
    Liczba wątków: 159
	 Dołączył: 01.02.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Maciej napisał(a):oni chyba nie liczą na to, że pasażerowie się nie wkurzą? 
Celowo w pierwszym poscie wątku wytłuściłem fragmenty pokazujące, że zasadniczo pasażerowie mają to gdzieś.  Nawet nie chce im się łysego e-maila z wnioskiem napisać (zajmuje to maks. 10 minut i nie kosztuje nic). A później urzędasy mają wymówkę: nikt nie wnioskował! 
Bahnfahren ist unser Business
 
	
	
		@psim 
Czyli zasadniczo Pawle potwierdzasz słowa Arona, że 99% pasażerów jeździ w obrębie swojego województwa :-) Co do zasady ja pisałem (o reaktywację połączenia Babiak-Inowrocław). O dziwo odpisali mi tylko z KujPomu, oczywiście odmownie (Wielkopolska nawet nie zdobyła się na wystosowanie poleconego) ;-) Jeśli chodzi o KW to ostatnią stacją jest nie tylko Kłodawa ale :-) Zaryń i Dąbie nad Nerem. Sporo studentów z tamtych okolic jeździ na zajęcia do Konina i Poznania, autobusy jeżdża mocno nabite. A pociągów jak nie ma tak nie ma. Podejrzewam, że pociągi Dąbie-Poznań czy Zaryń-Poznań sprawdziłyby się  ;-)
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3 909 
    Liczba wątków: 159
	 Dołączył: 01.02.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Ja niczego nie potwierdzam. Ja pokazuję suche fakty: ani jednej łukowskiej duszyczce nie chciało się napisać lichego pisma do KM z wnioskiem o wydłużenie relacji.
 Wszyscy mądrzą się i jęczą, nikomu nie chce się minimalnie zadziałać. A później pretensje do wszystkich wokół.
 
 Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 30 dni, to powinieneś się upomnieć. Mają obowiązek odpisać choćby spier...laj.
 
Bahnfahren ist unser Business
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 161 
    Liczba wątków: 74
	 Dołączył: 22.05.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		psim, No, czasem tak jest, chociaż gdy dojdzie to takiej kuriozalnej sytuacji, jestem skłonny wysłać maila, prosić, zrąbać, cokolwiek, choć mnie to de facto nie dotyczy, do Kutna nie jeżdżę. W końcu im więcej maili, tym lepiej, więcej wiedzieć nie muszą. ;P Niemniej ważne jest dla mnie, by kolej w moim województwie nie startowała do "Kuriozum Roku". Ciekawy jest jednak fakt, że do Zbąszynka "dasię" a do Kutna "niedasię". o.O  
Dziwię się, że nikt z Łukowa nie napisał maila, także z tym się zgodzę:  psim napisał(a):Wszyscy mądrzą się i jęczą, nikomu nie chce się minimalnie zadziałać. A później pretensje do wszystkich wokół 
	
	
		@Maciej 
Bo Zbąszynek jest bliżej i idealnie spełnia kryteria :-)
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 161 
    Liczba wątków: 74
	 Dołączył: 22.05.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Virakocha napisał(a):idealnie spełnia kryteria 
To znaczy? ;P
	 
	
	
		Cytat:To znaczy? 
Jest to akurat pierwsza stacja poza województwem :-)
	 
	
	
	
		
	Liczba postów: 899 
    Liczba wątków: 6
	 Dołączył: 25.09.2011
 Reputacja: 
0 
	
	
		Virakocha, No i dodatkowo stacja węzłowa. Ze Zbąszynka dojedzie się do Zielonej Góry i Gorzowa. Jeśli każde województwo będzie dojeżdżało do ostatniej stacji na swoim terytorium, to jaki przewoźnik przewiezie pasażerów między przykładowo Zbąszyniem, a Zbąszynkiem ? Może powstanie nowa spółka ?
	 
	
	
		@Ostrowianin 
Kuba, Koleje Wielkopolskie raczej się do tego nie palą. Podejrzewam, że większość pociągów WK skończy bieg w Zbąszyniu lub Nowym Tomyślu. ]->
	 |