• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przyszłość dolnośląskich Kolzamów - SA109 i paru innych
#1
YOGEE
2020-03-23 18:47:38 |
Większość bzdurnych dyskusji pod zdjęciami prowokuje, mniej lub bardziej świadomie, jedna osoba. A ponieważ jej komentarze nic nie wnoszą, lub wnoszą tylko chaos i spam to rozwiązanie widzę tylko jedno- zablokować jej możliwość komentowania. Założę się, że po tym nastąpi długi okres błogiej ciszy i spokoju.
Kamil Sikora
2020-03-23 17:52:20 |
Ależ oczywiście, że na forum! Komentarze mają dotyczyć zdjęcia jako takiego a nie pojazdu na nim przedstawionego i długiej debaty, która przenosi się na inne tematy. Oczywiście można wypowiadać się na temat wyglądu pojazdów no ale bez przesady!
Lurr3x
2020-03-23 16:29:55 |
Komentarze są po to by dyskutować o jednostce, a nie firmie. Niestety nie każdy o tym wie.
KazET21224142
2020-03-23 13:20:29 |
Kurka panowie, czyli pytać o szczegóły na temat danych pojazdów mam na forum ? I to na Ilostanie będą odznaki ?
TomaszMK
2020-03-23 12:07:42 |
Proponuje max. 5 komentarzy pod zdjęciem.
arctodus1111
2020-03-23 11:24:56 |
Na autobusowym TWB jeden użytkownik dostał literkę π... czyli odznakę pierdoły i trochę się uspokoił Big Grin Może na próbę warto by wprowadzić limit 5 komentarzy dziennie?
Piter_P19
2020-03-23 11:09:12 |
Nie jestem Adminem, ale ja osobiście optuję za opcją indywidualnych ograniczeń w komentowaniu. Z tego jak przeglądam, problem dotyczy tylko jednej osoby, a nie większej grupy osób. Natomiast samo poruszenie tematu zdecydowanie popieram - można było trąbić o tym i trąbić i trąbiło się nieraz, a jednak nawet trąba jerychońska niektórych nie ruszy.
Kolejarz123
2020-03-23 0:49:41 |
Popieram Kamilu!
Kamil Sikora
2020-03-23 0:43:52 |
Będę musiał chyba poddać pod głosowanie wśród Administracji wyłączenie możliwości komentowania dla niektórych użytkowników lub całkowitego wyłączenia sekcji komentarzy. Setki razy można tłumaczyć i publicznie zwracać uwagę, że od takich rozmów i dyskusji jest "Rozmównica" na Forum lub oddzielny temat a i Wy Koledzy i tak swoje... Tak nie może być.
YOGEE
2020-03-22 23:05:37 |
Dołożę się do dyskusji w temacie Fabloku. Informacje o jego śmierci są mocno przesadzone, fakt- miał poważne problemy, ale na chwilę obecną ma nowego właściciela, który chce utrzymać markę. W tym celu remontuje (powoli) kolejne hale, prowadzi jakąś małą produkcję kolejową, remontuje zestawy kołowe dla kilku przewoźników m.in. PKP Cargo, IC, EccoRail a teraz stara się ponoć o remont bocznicy ze stacji do zakładu co może sugerować chęć mocniejszego wejścia na kolejowy rynek.
KazET21224142
2020-03-22 21:39:52 |
@Cargulec160: O ile była nieoficjalnie podana informacja, że GW Train Regio w chwili kupna śląskich Kolzamów była zainteresowana kupnem i też dolnośląskich. Jednakże to jak na razie nie doszło do skutku. Kto wie - Być może w przyszłości dolnośląskie Kolzamy jak i część używanych polskich SZT i szynobusów znajdą jakiegoś kontrahenta za granicą.
TomaszMK
2020-03-22 21:14:58 |
Ale nikt nie chce kupić kolzama bez P4, ponieważjest trudno dostępne.
TomaszMK
2020-03-22 21:13:41 |
Inforail, Rynek Kolejowy i informacje regionalne kd
Cargulec160
2020-03-22 21:12:43 |
One nie są pewne. Koleje Dolnośląskie (tego też nie traktujcie za pewnik) z tego co mi się wydaje próbowały, o ile nadal nie próbują się ich pozbyć.
1olek
2020-03-22 20:09:50 |
Fablok ogłosił upadłość w 2013 roku Wink
KazET21224142
2020-03-22 19:57:59 |
@TomaszMK: Z jakiego źródła wziąłeś te informacje ? Czy one są w ogóle pewne ?
TomaszMK
2020-03-22 19:52:09 |
Miały przejść P4 w Fabloku, ale jak wszyscy wiemy - zawiesił działalność. Koleje Dolnośląskie mają ogłosić przetarg na naprawę.
KazET21224142
2020-01-04 18:26:00 |
Czy wiadomo jaka będzie przyszłość dolnośląskich SA109-003 i 004 ?


Tutaj prowadzimy dyskusje na temat Kolzamów Regiovanów. Jedno z moich pytań dotyczyło tego powyżej:

- Jakie plany Koleje Dolnośląskie obecnie mają wobec swoich dwóch SA109 ? Czy możliwe że już wkrótce oba będą jeździć dla innego przewoźnika ?
  Odpowiedz
#2
Nie przewiduje nic innego niż sprzedaż. O naprawę bardzo trudno, choć nie niemożliwe (SA109-005 z P4 w Chojnicach). P5? Zapomnij. Nikt oferty w przetargu na P5 nie złoży. Lepiej już ogarnąć sobie dodatkowego Linka, czy Impulsa hybrydowego.
  Odpowiedz
#3
(23.03.2020, 21:25)MegaTVHD napisał(a): Nie przewiduje nic innego niż sprzedaż. O naprawę bardzo trudno, choć nie niemożliwe (SA109-005 z P4 w Chojnicach). P5? Zapomnij. Nikt oferty w przetargu na P5 nie złoży. Lepiej już ogarnąć sobie dodatkowego Linka, czy Impulsa hybrydowego.

Według mnie sprzedaż Kolzamów przez KD jest bardzo realna, w końcu elektryfikacja ważniejszych szlaków kolejowych, czy zakup nowszego taboru. Kolzamy na pewno mogłyby znaleźć chętnych za granicą.

A i @MegaTVHD jak dajesz opinię na jakiś komentarz to oznacz, który to jest (wraz z autorem).
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Elektryczna syrena w SA107/SA109 artu927 1 1 342 26.10.2015, 21:15
Ostatni post: przem710
  SA109 - ogólne wrażenia Mariusz W. 5 1 917 20.03.2013, 12:55
Ostatni post: flanker
  SA134 dla Kolei Dolnośląskich mikrobart 7 2 736 15.05.2011, 10:39
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości