Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
Gdzie na zachodzie lub w ogóle na świecie istnieje placówka muzealna w której prezentowane jest 46 sztuk TAKICH SAMYCH pojazdów? Odpowiedź jest prosta: Nigdzie! Takie miejsce po prostu nie istnieje! Różne muzea prezentują po kilka wybranych egzemplarzy z całych wielkich serii pojazdów i jest to całkowicie wystarczające, aby zachować o tym pamięć. ET42 to krótka seria zaledwie 50 lokomotyw = zachowujemy maksymalnie kilka egzemplarzy w różnych miejscach ich pracy, bo więcej po prostu nie ma sensu. Jakby było ich 500 albo 1000 jak ET22 to można by myśleć o zachowaniu maszyn z różnych okresów eksploatacji, na co zresztą jest szansa, gdyż do dziś w czynnej służbie są pojazdy z odmiennymi detalami czy wersjami wyposażenia.

Kto i gdzie napisał że trzeba cokolwiek wszystko niszczyć albo kogoś zabijać!? Co to za brednie i kłamliwe insynuacje?? Dzięki moim osobistym staraniom odtworzono walory historyczne w postaci malowania i kompletu oznaczeń na trzech sztukach lokomotyw, które w takim stanie nadają się prosto do muzeum!  Myślisz, że zrobiliśmy to po nic i dla zabawy a nie z myślą o przyszłości?? Kto oprócz Ilostanu i kolegów ze Zduńskiej Woli zrobił cokolwiek, żeby przyczynić się do zachowania tych pojazdów? Odpowiem: NIKT!

Od ponad dwóch lat w różnych postach w tym wątku staram Ci się wytłumaczyć jak wyglądają kwestie związane z naprawami taboru i kształtowaniem racjonalnego i realnego podejścia wobec taboru. Nic nie poradzę na to, że zdajesz się wypierać fakty i żyć w alternatywnej rzeczywistości miłośnika kolei, gdzie tabor wyprodukowany w okresie PRLu musi pracować 100 lat a najlepiej na zawsze, bo przecież nowe lepsze lokomotywy nie istnieją. Mogę tylko współczuć oderwania.

Jeśli masz wszystko negować wbrew trendom w branży kolejowej, którą tworzą doświadczeni, mający pojęcie o niej ludzie i proponować takie "rozwiązania" jak skanseny 46 takich samych pojazdów pod jakąś halą (3 tory zajmujące łącznie 1500 metrów długości - jakiś kosmos!) to faktycznie lepiej pozostań w środowisku osób, które wyznają podobne oderwane od rzeczywistości rzeczy i tam sobie twórzcie własne skanseny niepotrzebnego złomu nikomu nigdzie nie znane. Realia były i będą takie, że nie ma najmniejszego sensu czegoś takiego tworzyć i wystarczy zachować kilka egzemplarzy tak jak miało to miejsce z parowozami.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2022 - przez Kamil Sikora - 23.01.2022, 16:39

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 910 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 571 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 177 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 350 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.