03.11.2021, 23:59
Mimo tego naprawy ET22 typu 201Ek postępują i niebawem pierwszy egzemplarz opuści Bydgoszcz udając się do macierzystej szopy w Rybniku na dokończenie naprawy i dogranie wszystkiego
Ponadto do naprawy poziomu P4/2 w planie napraw na przyszły rok włączono ET22-880 odstawioną od końca marca 2011 roku, a oczekującą naprawy P4 (R4) od 2 lat w Bydgoszczy. Po uzupełnieniu braków i przełożeniu części wyposażenia z ET22-849 wycofaną z naprawy P4/2 pod koniec czerwca tego roku z powodu uszkodzenia ostoi, a także montażu klimatyzacji maszyna ta po ponad 10 latach w końcu powróci do czynnej służby
Tyle jeśli chodzi o Bydgoszcz - do Ostrowa Wielkopolskiego dojechały do P4/2 lokomotywy ET22-1069 i 1112, zaś do Zduńskiej Woli Karsznic ET22-1072 i 1074.
Ponadto do naprawy poziomu P4/2 w planie napraw na przyszły rok włączono ET22-880 odstawioną od końca marca 2011 roku, a oczekującą naprawy P4 (R4) od 2 lat w Bydgoszczy. Po uzupełnieniu braków i przełożeniu części wyposażenia z ET22-849 wycofaną z naprawy P4/2 pod koniec czerwca tego roku z powodu uszkodzenia ostoi, a także montażu klimatyzacji maszyna ta po ponad 10 latach w końcu powróci do czynnej służby
Tyle jeśli chodzi o Bydgoszcz - do Ostrowa Wielkopolskiego dojechały do P4/2 lokomotywy ET22-1069 i 1112, zaś do Zduńskiej Woli Karsznic ET22-1072 i 1074.