29.04.2021, 23:29
Pewny nie jestem ale wszystko wskazuje na taki właśnie scenariusz
W temacie P5 ET41 absolutnie nic się nie dzieje i żadna lokomotywa nie trafiła do P5 w Ostrowie. Póki co w końcu podjęto decyzje (za pewnym moim lobbingiem u pewnych osób) odnośnie przywracania lokomotyw na pół roku w związku z pandemią koronawirusa. Po przeglądach P2 wróciło do ruchu już kilka sztuk byków (naprawy z początku 2015 roku) a w najbliższym czasie wróci około 7-8 sztuk ET41 również z napraw na początku 2015 roku, w zależności od tego w jakim będą stanie i czy będzie miało to sens.
Zgadza się, z inicjatywy Ilostanu udało się załatwić przemalowanie 308 w barwy takie jak miała od 2003 roku po 1R1 w ZNLE Gliwice Wyszło co prawda troszkę zbyt jasne na dolnym pasie ale kilka sztuk po Gliwicach (EU07-302) było takie jasne, więc można uznać że jest w miarę okej. W ciągu dwóch tygodni EU07-308 powinna wrócić do jazdy po naprawie 1P4/4.
W temacie P5 ET41 absolutnie nic się nie dzieje i żadna lokomotywa nie trafiła do P5 w Ostrowie. Póki co w końcu podjęto decyzje (za pewnym moim lobbingiem u pewnych osób) odnośnie przywracania lokomotyw na pół roku w związku z pandemią koronawirusa. Po przeglądach P2 wróciło do ruchu już kilka sztuk byków (naprawy z początku 2015 roku) a w najbliższym czasie wróci około 7-8 sztuk ET41 również z napraw na początku 2015 roku, w zależności od tego w jakim będą stanie i czy będzie miało to sens.
Zgadza się, z inicjatywy Ilostanu udało się załatwić przemalowanie 308 w barwy takie jak miała od 2003 roku po 1R1 w ZNLE Gliwice Wyszło co prawda troszkę zbyt jasne na dolnym pasie ale kilka sztuk po Gliwicach (EU07-302) było takie jasne, więc można uznać że jest w miarę okej. W ciągu dwóch tygodni EU07-308 powinna wrócić do jazdy po naprawie 1P4/4.