10.04.2021, 18:40
@Kamil Sikora: Jesteś pewien, że na pewno ostatnie zakupy SPS były związane z planami założenia samorządowej spółki kolejowej w województwie Kujawsko-Pomorskim ? Marszałek podpisywał umowy z SPS na dostawy VT628 i EN81 ? W sumie cała sytuacja z podmiotem samorządowym kujawsko-pomorskiego może być trochę trudna. W województwie tym wykonywane są przewozy przez Arrivę i Polregio a samo utworzenie podmiotu jest krytykowane przez paru ludzi. Pytanie tylko czy utworzenie spółki samorządowej nie będzie wywaleniem funduszy w błoto, które marszałek mógłby przeznaczyć na modernizacje infrastruktury kolejowej i elektryfikację. Owszem pojawiły się informacje o planowanej rewitalizacji i elektryfikacji linii kolejowej nr 208, ale nie wiadomo kiedy realizacja miałby się odbyć. No i dla samego regionu bardzo ważna pozostaje też elektryfikacja linii kolejowej nr 201, która umożliwiłaby o wiele lepszą eksploatację ciężkich pociągów towarowych do portów, czy też uruchomienia pociągów dalekobieżnych do Kościerzyny jak i EZT związanych z planowanymi pracami na PKM. Patrząc na plany tych robót wydaję mi że już w tym roku musiałyby rozpocząć się prace. No w sumie masz rację. Zobaczymy, pożyjemy i dowiemy się co z tego będzie. Trochę może nie w temacie się odniosłem, ale nakreśliłem częściowo sytuacje jak to wygląda. Nie wiem dlaczego wydawało mi się przez cały czas, że ex mazowieckie VT628 trafią do Albanii.
Wracając do tematu, czy coś wiadomo o dalszych naprawach P5 na lokomotywach ET41 ? Może się mylę wydaje mi się, że chyba dwie lokomotywy poszły na naprawę.
Wracając jeszcze do tematu EU07-308 to z tego co widzę ma otrzymać malowanie z wesołych lat 2000-nych.
Wracając do tematu, czy coś wiadomo o dalszych naprawach P5 na lokomotywach ET41 ? Może się mylę wydaje mi się, że chyba dwie lokomotywy poszły na naprawę.
Wracając jeszcze do tematu EU07-308 to z tego co widzę ma otrzymać malowanie z wesołych lat 2000-nych.