10.04.2021, 14:56
Nie mam pewności czy chodzi o 1068 naprawianą swego czasu w Oleśnicy (rekonstrukcja po pożarze) czy też o przewiezione tam niedawno SM42-131 i 303 zakupione w drugiej połowie zeszłego roku od PKP Cargo S.A.. Na ten moment wpisałem przydział do Olkolu dla tych dwóch ostatnich maszyn, które z nich pojawią się na szlakach jako "Lokomotywy Zastępcze" to się okaże i wówczas dokonamy ewentualnych poprawek
SPS i pojazdy przez nich nabyte mogą zostać wykorzystane do przewozów w województwie kujawsko-pomorskim w ramach nowego podmiotu tworzonego przez marszałka Całbeckiego. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
Wracając nieco do meritum tego tematu - do Bydgoszczy na naprawy P4 w Północnym Zakładzie Spółki PKP Cargo S.A. trafiły w ostatnich dniach EU07-1518 i 1527 oczekujące do tej pory napraw P4 w Poznaniu. W chwili obecnej kończone są naprawy lokomotyw 1508 i 1512 (mają pracować w tandemie) oraz EU07-308. Do wysłania na P4 została już tylko EU07-1517 oraz oczywiście cała długa kolejka klasycznych siódemek
SPS i pojazdy przez nich nabyte mogą zostać wykorzystane do przewozów w województwie kujawsko-pomorskim w ramach nowego podmiotu tworzonego przez marszałka Całbeckiego. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
Wracając nieco do meritum tego tematu - do Bydgoszczy na naprawy P4 w Północnym Zakładzie Spółki PKP Cargo S.A. trafiły w ostatnich dniach EU07-1518 i 1527 oczekujące do tej pory napraw P4 w Poznaniu. W chwili obecnej kończone są naprawy lokomotyw 1508 i 1512 (mają pracować w tandemie) oraz EU07-308. Do wysłania na P4 została już tylko EU07-1517 oraz oczywiście cała długa kolejka klasycznych siódemek