31.03.2021, 16:37
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...01737.html
Myślę, że może być to bardzo intersujące. Jak widać na zdjęciu EU07-155 otrzymała malowanie Olkolu oraz napis na jednej z kabin: "LOKOMOTYWA ZASTĘPCZA". Prawie jak w serwisie samochodowym. Również w artykule wspomniane są że Olkol posiada również dwa SM42 na pojazdy zastępcze dla innych przewoźników w przypadku napraw. Prawdopodobnie mowa tu o SM42-1068 oraz jakimś innym egzemplarzu odkupionym od PKP Cargo, zwłaszcza że ostatnio kilka SM42 zostało nabytych przez nieznane podmioty. Wspomniane są tu również plany włączenia do usługi pojazdów zastępczych lokomotywy ET22.
Ciekawe jest to że identyczną koncepcją pojazdów zastępczych planuje wykorzystać Serwis Pojazdów Szynowych, który nabył EN81 do tego celu i zapewne może w podobny sposób użyć VT628 zakupionych od Kolei Mazowieckich, aczkolwiek mam przeczucie że te pojazdy są przeznaczone dla zagranicznego operatora.
Przy okazji uzupełniłem wpis o EU07-155 choć nie jestem pewien daty kiedy Olkol mógł zostać jego posiadaczem.
Myślę, że może być to bardzo intersujące. Jak widać na zdjęciu EU07-155 otrzymała malowanie Olkolu oraz napis na jednej z kabin: "LOKOMOTYWA ZASTĘPCZA". Prawie jak w serwisie samochodowym. Również w artykule wspomniane są że Olkol posiada również dwa SM42 na pojazdy zastępcze dla innych przewoźników w przypadku napraw. Prawdopodobnie mowa tu o SM42-1068 oraz jakimś innym egzemplarzu odkupionym od PKP Cargo, zwłaszcza że ostatnio kilka SM42 zostało nabytych przez nieznane podmioty. Wspomniane są tu również plany włączenia do usługi pojazdów zastępczych lokomotywy ET22.
Ciekawe jest to że identyczną koncepcją pojazdów zastępczych planuje wykorzystać Serwis Pojazdów Szynowych, który nabył EN81 do tego celu i zapewne może w podobny sposób użyć VT628 zakupionych od Kolei Mazowieckich, aczkolwiek mam przeczucie że te pojazdy są przeznaczone dla zagranicznego operatora.
Przy okazji uzupełniłem wpis o EU07-155 choć nie jestem pewien daty kiedy Olkol mógł zostać jego posiadaczem.