Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#98
Komentarze przeniesione spod zdjęcia: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=30311 [EU07-1601]

KUBUTECH911
2021-03-17 0:36:53 | Usuń
Wiem, że delikatnie odkopię dyskusję natomiast jeżeli chodzi o gniazda sterowania ukrotnionego to są to zunifikowane gniazda UIC (analogiczne są w nowoczesnych pojazdach).

Sam pojazd, który miał przejść najbardziej zaawansowaną modernizację poza typem 303Ea stał się jedynym egzemplarzem typu 303Ec, przez co system sterowania ukrotnionego jest formalnie bezużyteczny. Mimo unifikacji sam pojazd nie jest w stanie komunikować się z jakąkolwiek inną lokomotywą.


1olek
2021-03-17 8:52:58 | Usuń
A czy widziales kiedys loki pkp cargo spiete kablami Wink


EN57fan
2021-03-17 8:56:43 | Usuń
Jak najbardziej były takie przypadki, nawet w ostatnich latach regularnie jeździły siódemki 15xx spięte po dwie ze względu na niedobór ET41.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2021 - przez Kamil Sikora - 17.03.2021, 20:09

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 912 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 572 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 352 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.