17.03.2021, 20:09
Komentarze przeniesione spod zdjęcia: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=30311 [EU07-1601]
KUBUTECH911
2021-03-17 0:36:53 | Usuń
Wiem, że delikatnie odkopię dyskusję natomiast jeżeli chodzi o gniazda sterowania ukrotnionego to są to zunifikowane gniazda UIC (analogiczne są w nowoczesnych pojazdach).
Sam pojazd, który miał przejść najbardziej zaawansowaną modernizację poza typem 303Ea stał się jedynym egzemplarzem typu 303Ec, przez co system sterowania ukrotnionego jest formalnie bezużyteczny. Mimo unifikacji sam pojazd nie jest w stanie komunikować się z jakąkolwiek inną lokomotywą.
1olek
2021-03-17 8:52:58 | Usuń
A czy widziales kiedys loki pkp cargo spiete kablami
EN57fan
2021-03-17 8:56:43 | Usuń
Jak najbardziej były takie przypadki, nawet w ostatnich latach regularnie jeździły siódemki 15xx spięte po dwie ze względu na niedobór ET41.
KUBUTECH911
2021-03-17 0:36:53 | Usuń
Wiem, że delikatnie odkopię dyskusję natomiast jeżeli chodzi o gniazda sterowania ukrotnionego to są to zunifikowane gniazda UIC (analogiczne są w nowoczesnych pojazdach).
Sam pojazd, który miał przejść najbardziej zaawansowaną modernizację poza typem 303Ea stał się jedynym egzemplarzem typu 303Ec, przez co system sterowania ukrotnionego jest formalnie bezużyteczny. Mimo unifikacji sam pojazd nie jest w stanie komunikować się z jakąkolwiek inną lokomotywą.
1olek
2021-03-17 8:52:58 | Usuń
A czy widziales kiedys loki pkp cargo spiete kablami
EN57fan
2021-03-17 8:56:43 | Usuń
Jak najbardziej były takie przypadki, nawet w ostatnich latach regularnie jeździły siódemki 15xx spięte po dwie ze względu na niedobór ET41.