28.11.2020, 22:45
"od napraw P4" - W sensie P5. ET22, ET41 i ET42 są najbardziej potrzebnymi maszynami do obsługi pociągów towarowych, zwłaszcza ta trzecia seria na Śląsku. Jednak tutaj nie mam pewności odnośnie dalszych napraw P5 ET41 czy będą nadal przebiegać ? W przypadku ET22 powinna powrócić część do ruchu maszyn z małym przebiegiem, które mogłyby w razie czego uzupełnić i zastąpić maszyny, którym świadectwo wygasło.
Odnośnie 207E to co prawda Rail Polska na razie nie wykonuje tych lokomotyw na potrzeby innych przewoźników, a bardziej dla swoich celów. Z tego co mi wiadomo lokomotywy 207E mają zastąpić wypożyczone od BTS cztery Skody serii 183 (nie wiem czy 183 044 została wypożyczona do Ciech Cargo na chwilę, czy będzie u nich dłużej jeździć, a jej czas eksploatacji w RP wygasł ?) i być może również serię 182 wypożyczoną od ID. Jak wiadomo nie każde informacje są zawsze ogólnie dostępne.
@MegaTVHD: Dopiero kiedy wszedłem temat zauważyłem jego komentarz. Nie kłóćmy się.
Odnośnie 207E to co prawda Rail Polska na razie nie wykonuje tych lokomotyw na potrzeby innych przewoźników, a bardziej dla swoich celów. Z tego co mi wiadomo lokomotywy 207E mają zastąpić wypożyczone od BTS cztery Skody serii 183 (nie wiem czy 183 044 została wypożyczona do Ciech Cargo na chwilę, czy będzie u nich dłużej jeździć, a jej czas eksploatacji w RP wygasł ?) i być może również serię 182 wypożyczoną od ID. Jak wiadomo nie każde informacje są zawsze ogólnie dostępne.
@MegaTVHD: Dopiero kiedy wszedłem temat zauważyłem jego komentarz. Nie kłóćmy się.