Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#96
"od napraw P4" - W sensie P5. ET22, ET41 i ET42 są najbardziej potrzebnymi maszynami do obsługi pociągów towarowych, zwłaszcza ta trzecia seria na Śląsku. Jednak tutaj nie mam pewności odnośnie dalszych napraw P5 ET41 czy będą nadal przebiegać ? W przypadku ET22 powinna powrócić część do ruchu maszyn z małym przebiegiem, które mogłyby w razie czego uzupełnić i zastąpić maszyny, którym świadectwo wygasło.

Odnośnie 207E to co prawda Rail Polska na razie nie wykonuje tych lokomotyw na potrzeby innych przewoźników, a bardziej dla swoich celów. Z tego co mi wiadomo lokomotywy 207E mają zastąpić wypożyczone od BTS cztery Skody serii 183 (nie wiem czy 183 044 została wypożyczona do Ciech Cargo na chwilę, czy będzie u nich dłużej jeździć, a jej czas eksploatacji w RP wygasł ?) i być może również serię 182 wypożyczoną od ID. Jak wiadomo nie każde informacje są zawsze ogólnie dostępne.

@MegaTVHD: Dopiero kiedy wszedłem temat zauważyłem jego komentarz. Nie kłóćmy się.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w latach 2019-2020 - przez KazET21224142 - 28.11.2020, 22:45

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 912 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 572 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 352 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.