Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023
#95
(23.11.2020, 23:42)KazET21224142 napisał(a): @1olek: Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna.

Dobra, ale jeżeli chodzi o moje pytanie to ostatnio parę ET22 podobno poszła na naprawy, ale jakie dokładnie numery ze względu na inne statusy  ? Czy są to pojazdy niedawno odstawione, czy te które były od dłuższego czasu odstawione oraz czy 201Em będą naprawiane w tym samym czasie co 201Ek, czy po przywróceniu do ruchu wszystkich 201Ek w kolejności będą 201Em ?

Jak dalej z naprawami ET41 oraz co z budową 207E-003 oraz kolejnych egzemplarzy ? Wiem, że to ostatnie pytanie jest trudne ze względu na tajemnice firmową Rail Polski, ale tak z ciekawości zapytam, ponieważ informacji o budowie kolejnych 207E jest niewiele lub w ogóle.

@zeus04: Dzięki za info jeżeli chodzi o ETCS dla ET22.
Do napraw P4 skierowano do tej pory 7 sztuk lokomotyw serii ET22 wyłączonych z eksploatacji w ciągu ostatnich miesięcy. Można więc przyjąć, że były to maszyny "z drogi" odstawione niedawno po wygaśnięciu świadectw sprawności technicznej. Do Ostrowa Wielkopolskiego trafiły (lub już tam stały): ET22-063, 1130, 1151 oraz 1154, zaś do Zduńskiej Woli Karsznic ET22-884, 1156 i 1157. Myślę, że to właśnie niedawno wyłączone lokomotywy z wysokimi numerami będą kierowane do napraw P4 w ramach planu na 2021 rok. Ile tych maszyn będzie oraz gdzie będą robione tego na ten moment nie wiem i myślę, że nie ma w tej chwili podjętych w tej sprawie decyzji, z uwagi na zmienną sytuację. Jest na pewno tak, że z przewozami w III i IV kwartale jest dużo dużo lepiej niż w pierwszej połowie roku oraz nieco lepiej niż rok wcześniej. Z zapasu zostały wyjęte już praktycznie wszystkie lokomotywy elektryczne i póki co jest dla nich praca. W przyszłym roku po 6 latach od napraw P4 zostanie odstawione ponad 50 sztuk lokomotyw serii EU07/ET22 oraz ponad 30 sztuk lokomotyw serii ET41/ET42, co z pewnością spowoduje konieczność podjęcia inwestycji w te serie, aby utrzymać odpowiednią liczbę pojazdów do realizacji przewozów. Chyba, że zostaną w jakiś sposób zmienione przepisy, które pozwolą na wydłużanie dopuszczeń do eksploatacji tychże maszyn, czas pokaże  Wink
(25.11.2020, 07:17)MegaTVHD napisał(a): ,,Olku prosiłbym cię o nieodpisywanie na komentarze, które zostały już dawno wyjaśnione, albo na tematy na które nikt nie ma ochoty rozmawiać. Powtarzam już to po raz drugi po tym jak pisałeś o sprawie z linkami do pseudostron z filmami, która nie była już aktualna." - sam to robisz po miesiącu. Nie baw sie w admina/moderatora, to nasze zadanie. Dostajesz ostrzeżenie.

207E - sami nie wiemy. 002 z zaskoczenia wyszła dla nas.

W kwestii zwracania uwagi w pełni zgadzam się z Marcinem @MegaTVHD.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Naprawy lokomotyw ET22 i ET41 w latach 2019-2020 - przez Kamil Sikora - 26.11.2020, 00:35

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 913 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 37 574 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET22 mirmur2 0 2 258 05.06.2019, 16:53
Ostatni post: mirmur2
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 178 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 353 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.