23.10.2020, 18:05
(...) Z tym dyskusji na tym forum NIE MA I NIE BĘDZIE. (...) - Zgadzam się. Tematu wirusa staram się unikać, zwłaszcza na forum kolejowym, ponieważ jest cały czas kontrowersyjny i jedynie jest grą polityczną. To czy ktoś wierzy czy nie wolę żeby zachował to dla siebie. Niestety są ludzie, którzy potrafią żerować na ludzkiej tragedii i robić z byle czego jakąś sensacje, dlatego nie piszmy o tym, bo mnie to potrafi zirytować.
@zeus04: Ciekawa informacja odnośnie ETCS. Tylko, że chyba jak na razie ani PKP Cargo ani żaden inny przewoźnik posiadający 201E na stanie jeszcze nie ogłosił przetargu na wyposażenie tych pojazdów w ETCS ? Chyba, że już są jakieś plany, tylko oficjalnie nikt o nich nie wie. Zresztą należy zwrócić uwagę, że w Czechach i Słowacji niektórzy przewoźnicy eksploatują starsze lokomotywy serii takie jak 121, 122, 123, 242, czy również 130 i parę innych Skodopodobnych elektrowozów z lat 60, 70-tych, które nie posiadają ETCS.
@sopelsky: Tylko, że naprawy i modernizacje takich lokomotyw jak EU07-037 miały decyzję o ich stanie ramy lub ostoi, czy o tym jaką korozję posiadają. Nie wiem jak w przypadku EU07-011, 036, 037 i podobnych mających być przebudowane na EP07-10** co dokładnie było w złym stanie, że zostały wycofane z napraw. Dobrym przykładem może być SM42-2101, która została wycofana z naprawy i rozebrana, ponieważ miała przekrzywioną ostoję.
EDIT: Ciekawe, czy dla ET22-490 i 497 gdy zostaną przywrócone do ruchu będą posiadały malowanie standardowe PKP Cargo, czyli niebieskie z jasnozielonym pasem, czy będzie to historyczne, bądź też jakieś wymyślone przez pracowników, lub zarządcę ?
@zeus04: Ciekawa informacja odnośnie ETCS. Tylko, że chyba jak na razie ani PKP Cargo ani żaden inny przewoźnik posiadający 201E na stanie jeszcze nie ogłosił przetargu na wyposażenie tych pojazdów w ETCS ? Chyba, że już są jakieś plany, tylko oficjalnie nikt o nich nie wie. Zresztą należy zwrócić uwagę, że w Czechach i Słowacji niektórzy przewoźnicy eksploatują starsze lokomotywy serii takie jak 121, 122, 123, 242, czy również 130 i parę innych Skodopodobnych elektrowozów z lat 60, 70-tych, które nie posiadają ETCS.
@sopelsky: Tylko, że naprawy i modernizacje takich lokomotyw jak EU07-037 miały decyzję o ich stanie ramy lub ostoi, czy o tym jaką korozję posiadają. Nie wiem jak w przypadku EU07-011, 036, 037 i podobnych mających być przebudowane na EP07-10** co dokładnie było w złym stanie, że zostały wycofane z napraw. Dobrym przykładem może być SM42-2101, która została wycofana z naprawy i rozebrana, ponieważ miała przekrzywioną ostoję.
EDIT: Ciekawe, czy dla ET22-490 i 497 gdy zostaną przywrócone do ruchu będą posiadały malowanie standardowe PKP Cargo, czyli niebieskie z jasnozielonym pasem, czy będzie to historyczne, bądź też jakieś wymyślone przez pracowników, lub zarządcę ?