23.10.2020, 17:43
Cytat:Kamil SikoraJednak sytuacja z wirusem powoduje wiele zawirowań, myślałem po prostu że w wyniku braku zapotrzebowania wycofano je z napraw.
Akurat na naprawy lokomotyw ET22-490 i 497 uratowanych m.in. dzięki moim i innych osób działaniom sprzed prawie równo roku te zdarzenia wpływu NIE MIAŁY, gdyż decyzje o zaniechaniu i odłożeniu na później napraw tych pojazdów zostały podjęte PRZED wybuchem epidemii/pandemii a dokładnie w styczniu 2020 roku. Przyczyny tego odłożenia na czas nieokreślony omawiane były wiele wiele postów wcześniej a można je skwitować jednym słowem - zapas lub drugim - nadwyżka. Maszyny te nie zostaną pocięte, gdyż nie zostały wykreślone z ewidencji spółki PKP Cargo tak jak inne 101 pojazdów tej serii, które w większości posiadało (tak jak 490 i 497) statusy OS (w oczekiwaniu na skreślenie).
Historia pokazuje, że już się tak zdarzało - chociażby EU07-037, która miała być zmodernizowana na EP07-10xx, a ostatecznie jednak ją wycofano i pocięto.
Niemniej jednak dziękuję za odpowiedź, jak tylko wyjadą na szlaki lecę focić.